باخت پرسپولیس و امید استقلال و ذوب آهن به صعود

دیدار برگشت تیمهای فوتبال الاهلی عربستان و پرسپولیس ایران در گروه D رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا که به میزبانی تیم عربستانی و در ورزشگاه آل مکتوم شهر دبی امارات برگزار شد با برتری ۲ بر یک الاهلی عربستان به پایان رسید. شجاع خلیل زاده (۹۳) برای پرسپولیس گل زد. عمرالسوما (۳۰ – پنالتی) و ۸۳ برای تیم عربستانی گل زد. پرسپولیس که دیدار رفت را دو بر صفر برده بود شروع خوبی در ۱۵ دقیقه اول بازی داشت ولی با خروج بیرانوند و خطای او بر روی مهاجم الاهلی در محوطه جریمه جریان بازی به نفع تیم عربستانی عوض شد و پرسپولیس تیمی بدون برنامه و انگیزه نشان داد . بازیهای بعدی و آخرین دیدارهای پرسپولیس در مرحله گروهی با پاختاکور ازبکستان و السد قطر خواهد بود که از همین امروز پرسپولیس شجاع خلیل زاده را به علت دو کارته شدن در بازی با پاختاکور نخواهد داشت .
استقلال و ذوب آهن با حریفان عربستانی و اماراتی امروز دیدار خواهند داشت . ذوب آهن بهترین تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان بوده است .
استقلال با تیم تقریبا کاملی به دیدار الهلال میرود . این تیم در هفته های اخیر در لیگ برتر و لیگ قهرمانان نتایج خوبی گرفته و برای ۳ امتیاز و صعود به مرحله حذفی در بازی فردا حاضر میشود . ذوب آهن هم با علی رضا منصوریان در ۱۱ بازی است که باختی نداشته اند . تیم منصوریان حریف سرسختی برای هر رقیبی است چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان .

الهلال عربستان (میزبان) – استقلال ایران
ساعت ۱۹:۳۰ ابوظبی ورزشگاه تیم الجزیره امارات

ذوب آهن ایران (میزبان) – اوصل امارات
ساعت ۲۰ ورزشگاه فولاد شهر – ایران