حامد همایون برای رفتن سر مزار هایده و حضور بهروز وثوقی در کنسرتش ممنوع‌‏التصویر شد

«حامد همایون»، خواننده و آهنگ‌ساز ایرانی خبر ممنوع‎التصویر شدن خود را منتشر کرد. حضور «بهروز وثوقی»، ستاره سابق سینمای ایران در یکی از کنسرت‌های این خواننده در امریکا و رفتن او بر سر مزار «هایده» در لس‌آنجلس به عنوان دلایل احتمالی ممنوع التصویری این خواننده اعلام شده‌اند.
به گزارش خبرآنلاین، «بهمن بابازاده»، سردبیر برنامه «دل‌صدا» که از شبکه پنج صداوسیما پخش می‌شود، با انتشار عکسی از یک اعلامیه در دفتر پخش «جام جم» مبنی بر ممنوعیت صدا و تصویر حامد همایون، از ممنوع‎التصویری این خواننده خبر داده است.
حامد همایون در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با بازنشر این عکس نوشته است: «از حذف “عادل فردوسی پور” و چهره‌های محبوب این مردم تا ممنوع شدن صدا و تصویر من روز به روز در حال پیشرفت هستید. تبریک ویژه من را بپذیرید.»
«محسن رجب‌پور»، مدیر برنامه‌های حامد همایون نیز به این خبر واکنش نشان داده و حضور بهروز وثوقی در کنسرت حامد همایون و دیدار او از مزار هایده را به عنوان دلایل احتمالی ممنوع‎التصویری این خواننده اعلام کرده است.
حامد همایون چندی پیش در یکی از کنسرت‌هایش در امریکا که بهروز وثوقی نیز در آن حضور داشت، از وی به عنوان اسطوره سینمای ایران یاد کرد و گفت: «امشب میهمان ویژه‌ای قدم رنجه کردند که نام ایشان، نام تاریخ سینمای ایران است.»
این خواننده در تاریخ ۲۱ فروردین ماه نیز هم‎زمان با سال‎روز تولد هایده، با پخش ویدیویی از حضورش بر سر مزار او در لس‎آنجلس، یادش را گرامی داشت.
روز یک‎شنبه ۱۱ فروردین ماه ۱۳۹۸، «سهیلا گلستانی»، خواننده و عضو پیوسته «کانون خوانندگان سنتی ایران» با انتشار تصویری از یک ابلاغیه در فضای مجازی، از احضارش به بازپرسی شعبه ۱۶ دادگاه عمومی و انقلاب اصفهان به اتهام «ارتکاب به فعل حرام در ملا عام» خبر داد.

نقل از سایت ایران وایر