لوگوی پرسپولیس در گرو یک هتل


بنا بر اعلام مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و به خاطر برخی مسائل مالی، لوگوی اختصاصی این باشگاه در آستانه توقیف قرار دارد.
ایرج عرب با تاکید بر مشکلات مالی که باشگاه پرسپولیس با آن مواجه است، گفت: برای یک هتل ۳۳۰ میلیون تومان اجراییه داشتیم و به همین دلیل قصد دارند لوگوی پرسپولیس را توقیف کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: در صورت توقیف لوگوی باشگاه قطعاً با مشکل در زمینه همکاری اسپانسرها مواجه میشویم چراکه قاعدتاً اسپانسرها دیگر به ما کمک نمیکنند. به هر حال یکسری از بدهیها از جاهایی
میرسد که غیر قابل پیش بینی است.

دو باشگاه پر طرفدار ایران پرسپولیس و استقلال ، با داشتن تعداد زیاد تماشاگر در سرتاسر ایران از این ظرفیت استفاده نکرده و همچنان به بودجه دولتی وابسته هستند . در سالهای گذشته افرادی مانند حسین هدایتی که به عابر بانک فوتبال معروف بود با دلالی بخشی از بودجه پرسپولیس را تامین میکرد که به تازگی به ۲۰ سال زندان در رابطه با جرایم اقتصادی محکوم شده . مدیر عامل سابق پرسپولیس سردار رویانیان نیز با دلالی فروش نفت و همکاری نیروی انتظامی بخشی از بودجه پرسپولیس را در سالهای مدیر عاملی خود تامین میکرد که او هم بازداشت و از مدیر عاملی پرسپولیس برکنار شد . بخشی از بدهی های پرسپولیس به زمان رویانیان و مدیر عاملان قبل از او نیز مربوط میشود .