ماجرای علمی تخیلی ناوچه کنارک

قرارگاه مشترک دریایی یونس علیه السلام:

یک فرمانده شکم گنده ریشو سپاهی: برادرها دقت کنند این فرمان از طرف مقام معظم رهبری است. باید خیلی مواظب باشیم که بخوبی عملیاتی بشه و دل آقا را شاد کنیم. همانطور که دیگر فرماندهان توضیح دادند هدف اصلی طرح عملیاتی ما این است که چند تا قایق تند رو بصورت گازانبری به ناوگان امریکا نزدیک بشوند بعد از جلو ناوچه کنارک به آنها نزدیک می‌شود و با آنها اخطار می‌دهد که شما وارد آب‌های ما شده اید و تا سه می شماریم اگر دریای عمان را ترک نکردید شلیک می کنیم. در همین زمان باید چند تا از برادرها داخل بلم های ماهیگیری مردم محلی بشوند و از آنجا به سمت امریکایی ها آرپی جی بزنند. ما هم با موشک به اطراف ناوگان آنها موشک می زنیم و آتش تهیه می‌ریزیم اطرافشون.

بعد ما از ناو جماران با هلی کوپتر (نه ببخشید با چرخ بال) می‌رویم بالای سر امریکایی ها و هلی برد می کنیم و همه هزار امریکایی را دستگیر می کنیم و دلارهاشون را برمی‌داریم و به قرارگاه چابهار منتقل می کنیم.

این تنها راه برداشتن تحریم هاست و حتی باعث میشه که ترامپ در انتخابات شکست بخورد و دوباره کاخ سفید بشود حسینیه برادران نایاکی ما.

یکی از فرماندهان ارتش: حاج آقا چی به ما میرسه؟ پرسنل ما شش ماهه حقوق نگرفته اند. نه لباس داریم نه مرخصی. آخه تا کی ما باید این وضع رو تحمل کنیم؟

برادر شکم گنده سپاهی: الان وقت این حرفا نیست. فردا روز عملیات است و اگر به امید پنج تن موفق شدیم امریکایی ها را گروگان بگیریم من خودم خدمت مقام معظم رهبری می‌روم و برای تان هدیه می گیرم.

یک برادر ارتشی: والله ما ترجیح می‌دهیم گروگان امریکایی ها شویم تا آنها را گروگان بگیریم.

برادر شکم گنده سپاهی: این چه حرفی است شما می زنید؟ من دخترم در امریکاست. میگه اینجا جهنم شده از بس کرونا هست. خوش به حال تان که چنین مسئولین دلسوزی دارید… الان وقت این حرفا نیست. بروید نیروهاتون را اماده کنیم. رمز عملیات یادتون نره: یا زهرا ادرکنی!

روز عملیات:

  • مقداد مقداد مقداد
  • یاسر جان به گوشم تمام
  • یا زهرا ادرکنی!
  • یا زهرا ادرکنی!…. رفتیم به امید خدا… ولی اشتباهی ما رو نزنی؟ تمام
  • یاسر یاسر یاسر… اینا که امریکایی نیستن… این یک کشتی چینی است.
  • مقداد مقداد مقداد… دیر گفتی… موشک داره میاد. انا لله و انا الیه راجعون

منبع: سایت مشروطه(mashrooteh.com) 2020-05-13