حجت کلاشی در مهستان از دولت ملی خواهد گفت


گزارشگر خبرگاه: در هفته‌ای که گذشت آقای منصور اسانلو رییس پیشین سندیکای اتوبوس‌رانی تهران، با یک پیشنهاد به مهستان جنبش سکولار دموکراسی آمده بود که هموندان این شورا به بررسی آن پرداختند. پیشنهاد این بود که با خرابی‌های به بار آمده و از دست رفتن زمین و خانه‌ی مردم از سیل، مالباختگان و قربانیان سیل به ساختمان‌های دولتی بریزند و در همان‌جا بمانند تا ناتوانی حکومت اسلامی از پاسخ‌دهی و خدمات به شهروندان آشکار شود. همچنین این طرح بخش‌های دیگری هم داشت که با نکوهش برخی از هموندان مهستان از جمله امیر جوان‌پیکر روبه‌رو شد.
در نشست یکشنبه آینده مهستان، گفتگو درباره دولت ملی خواهد بود.در این‌باره میلاد آقایی از مدیریت مهستان پاسخ داد، او گفت: «آقای حجت کلاشی از حزب پان‌ایرانیست سخنران مهمان خواهند بود و به درخواست خودشان می‌خواهند تا درباره‌ی دولت ملی، اندیشه و نگاه حزب پان‌ایرانیست را با مهستانیان در میان بگذارند.»
مهستان پدیده‌ای نو در پهنه اپوزیسیون سکولار دموکرات است که نزدیک به دو سال هر هفته نشست‌هایی را برگزار می‌کند که به بررسی سکولاردموکراسی و مفاهیم پیرامون آن و همچنین چگونگی برپایی آن در ایران می‌پردازد. این نشست‌ها یکشنبه‌ها به درازای سه ساعت از تلویزیون میهن بر روی اینترنت و تلویزیون کانال یک بر روی ماهواره پخش می‌شود. همچنین برنامه‌های مهستان در رسانه‌های اجتماعی آن مانند یوتیوب، فیس‌بوک و توییتر در دسترس هستند.

خبرگاه
خبرگزاری حزب سکولار دموکرات ایرانیان
چهارم اردیبهشت ۱۳۹۸