دعوت شاهزاده رضا پهلوی به شرکت در گردهمایی‌ها و راهپیمایی‌های ۱۱ فوریه

هم‌میهنان گرامی،

بسیاری از شما در سراسر جهان آماده می‌شوید تا در گردهمایی‌ها و راهپیمایی‌های برنامه‌ریزی‌شده برای روز ۲۲ بهمن (۱۱ فوریه) شرکت کنید و بار دیگر دنیا را به پشتیبانی موثر از انقلاب ملی ایران فرا بخوانید. انقلابی که قریب به پنج ماه قبل با اسم رمز مهسا، و برای زن-زندگی-آزادی آغاز شد تا پایانی باشد بر چهل‌وچهار سال ستم و فلاکتی که بهمن شوم و فاجعه‌بار ۵۷ برای ایران ما به بار آورد.

من نیز از همه شما هم‌میهنانم دعوت می‌کنم که با همبستگی و اتحادی بیش از پیش، روز ۲۲ بهمن (۱۱ فوریه) امسال را به باشکوه‌ترین روز در تقویم انقلاب ملی ایران تبدیل کنید و شور و انرژی مضاعفی به مردم و مبارزان داخل ایران بدهید.

خواهش من از شما این است که ضمن به رسمیت شناختن اختلاف‌نظرها، هم‌چون همه هفته‌ها و ماه‌های گذشته، بر روی نقاط اشتراک‌تان تمرکز کنید و دوشادوش و دست-در-دست هم، صدایی واحد و بلند را در پشتیبانی از انقلاب ایران به گوش رسانه‌ها، افکار عمومی و سیاستمداران در کشورهای‌تان برسانید. از هر دسته و گروهی هستید، چپ یا راست، جمهوریخواه یا پادشاهی‌خواه، موافق یا مخالف من، به یکدیگر توهین و بی‌احترامی نکنید. به‌ویژه اگر پرچم ملی شیروخورشیدنشان ایران را در دست دارید، حرمت آن را حفظ کنید، و پیام‌آور اتحاد، احترام، مدارا، و همه ارزش‌های نیکی باشید که پرچم ایران نماد آن است.

پاینده ایران،
رضا پهلوی

برگفته ای از سایت ایران امروز، ۵ فوریه ۲۰۲۳