نخستین جمعه سال نو، هزاران نفر در زاهدان به خیابان آمدند

روز چهارم فروردین ماه ۱۴۰۲، هزاران تن از آزادیخواهان بلوچ در زاهدان بار دیگر به خیابان آمده و خواستار سرنگونی حکومت خامنه ای و برچیده شدن بساط ظلم و جنایت و بی داد در ایران شدند. اعتراضات امروز در زاهدان نخستین جمعه ی اعتراضی در سال نو است. بیست و پنج جمعه ی متوالی مردم زاهدان هر بار به خیابان آمده و بر ادامه ی مبارزه علیه حکومت دیکتاتوری تاکید کرده اند.

مولوی عبدالحمید امروز جععه ۴ فروردین ۱۴۰۲، در اولین جمعه سال جدید کشتن معترضان از سوی حکومت و برخوردهای خشن و شکنجه آنان را در خیزش سراسری اشتباه بزرگ حاکمیت و گناهی سنگین خواند.

به گزارش حال وش، امام جمعه اهل سنت زاهدان افزود: بیماری اقتصاد کشور ریشه در مسایل سیاسی دارد و باید با تمام دنیا و کشورهای توسعه یافته روابط برقرار بشود تا منافع ملی کشور تامین و مشکلات مردم رفع شود.

مولوی عبدالحمید با ابراز امیدواری در سال جدید برای حل مشکلات مردم ایران، به سختی ها و شکنجه زنان و مردان اشاره کرد و گشایش و فرج را برای ملت ایران آرزو کرد.

وی به انتخابات های گذشته اشاره کرده و گفت: آن ها در واقع انتخابات نبوده بلکه انتصابات بودند چرا که مردم حق انتخاب فرد موردنظر خود را نداشته اند.

برگفته ای از سایت اخبار روز، ۲۵ مارس۲۰۲۳