برگزاری دستکم ۱۰ تجمع اعتراضی همزمان با اعتصاب کارگران در دو واحد صنعتی

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز یکشنبه بیست و هفتم اسفند ۱۴۰۲، شماری از نیروهای ارکان ثالث شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان در محوطه این شرکت دست به تجمع زدند.

ادامه ◄

جشن باستانی چهارشنبه‌سوری به صحنه ایستادگی در برابر ظلمت تبدیل شد

با وجود تلاش‌های هدفمند جمهوری اسلامی برای از بین بردن آیین‌های ملی و باستانی، مردم ایران بار دیگر آیین باستانی چهارشنبه‌سوری را پاس داشتند و این مراسم را با همگرایی گسترده همراه با رقص، پایکوبی، آوازخوانی، شادمانی و سر دادن شعارهای اعتراضی علیه حکومت در نقاط مختلف کشور برگزار کردند.

ادامه ◄

برگزاری دستکم ۹ تجمع اعتراضی همزمان با اعتصاب کارگران در دو واحد صنعتی

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز یکشنبه بیستم اسفند ۱۴۰۲، شماری از بازنشستگان تامین اجتماعی در شهرهای مختلف دست به تجمع زدند.

ادامه ◄

دستکم شش تجمع اعتراضی برگزار شد/ اعتصاب کارگران طرح بازرسی ایستگاه پمپاژ آب چابهار

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز یکشنبه سیزدهم اسفند ۱۴۰۲، جمعی از مالباختگان ریگان خودرو و شهر خودرو، مقابل مجتمع قضایی رسیدگی به جرائم اقتصادی در تهران تجمع اعتراضی برگزار کردند.

ادامه ◄

دستکم چهار تجمع اعتراضی برگزار شد/ اعتصاب کارکنان اداره آب و فاضلاب بهبهان

روز سه شنبه یکم اسفند ۱۴۰۲، گروهی از کارکنان اداره آب و فاضلاب بهبهان در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان، از فعالیت های روزانه خود امتناع کردند و دست به اعتصاب زدند.

ادامه ◄

برگزاری تجمع اعتراضی

سه شنبه یکم اسفند ۱۴۰۲، شماری از بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی با در دست داشتن پلاکاردها و سر دادن شعارهایی اعتراضی مقابل ساختمان های صندوق بازنشستگی کشوری و استانداری در شهرهای اهواز و کرمانشاه تجمع کردند.

ادامه ◄

دستکم نوزده تجمع اعتراضی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز دوشنبه سی ام بهمن ۱۴۰۲، شماری از مالباختگان شرکت آمیتیس، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان در مقابل ساختمان دادگاه قدوسی تهران، دست به تجمع زدند.

ادامه ◄

دستکم پانزده تجمع اعتراضی برگزار شد/ اعتصاب کارگران در یک واحد صنفی

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز شنبه بیست و هشتم بهمن ۱۴۰۲، شماری از پرستاران در محوطه بیمارستان “شهید بهشتی قم” و در مقابل ساختمان های استانداری در یزد، بوشهر، شیراز، کرج و اهواز تجمع کردند.

ادامه ◄

دستکم ۷ تجمع اعتراضی برگزار شد

سه شنبه بیست و چهارم بهمن ۱۴۰۲، شماری از بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی با در دست داشتن پلاکاردها و سر دادن شعارهایی اعتراضی مقابل ساختمان های صندوق بازنشستگی کشوری و استانداری در شهرهای اهواز، اراک، کرمانشاه و یزد تجمع کردند.

ادامه ◄