دستکم ۱۲ تجمع اعتراضی برگزار شد

روز چهارشنبه ۲۵ مهرماه، گروهی از افراد دارای معلولیت در شهرهای تهران، کرمانشاه، کرمان، کرج، قم، مشهد، چابهار، ارومیه، اردبیل و اهواز، جمعی از پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی در تهران و شماری از نیروهای خدماتی بیمارستان‌های ولیعصر و موسوی در زنجان با برگزاری تجمعات اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

تجمع این شهروندان در اعتراض به عدم اجرای ماده ۲۷ قانون معلولان صورت گرفته است.

این تجمعات در مقابل ساختمان های نهاد ریاست جمهوری واقع در تهران، استانداری خوزستان و البرز، اداره بهزیستی در کرمان، اردبیل، مشهد، قم، ارومیه، چابهار و کرمانشاه برگزار شده است.

تجمع اعتراضی پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد اسلامی در تهران
به گزارش عصر ایران، امروز چهارشنبه، جمعی از پذیرفته‌شدگان رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی دانشگاه آزاد اسلامی، برای دومین روز متوالی در اعتراض به افزایش شهریه مقابل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در تهران، دست به تجمع زدند.

این شهروندان که ورودی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی هستند، نسبت به افزایش سه‌برابری شهریه‌ها بدون اطلاع‌رسانی قبلی به داوطلبان کنکور اعتراض دارند و لغو افزایش شهریه را خواستار شدند.

تجمع اعتراضی نیروهای خدماتی بیمارستان‌های ولیعصر و موسوی در زنجان
به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، جمعی از نیروهای خدماتی بیمارستان‌های ولیعصر و موسوی زنجان، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان در مقابل دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان، تجمع کردند.

بر اساس این گزارش، این افراد با در دست داشتن پلاکاردهای اعتراضی خواستار برقراری عدالت در پرداخت حقوقشان هستند.

برگرفته ای از سایت هرانا (مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران)، ۱۷ اکتبر ۲۰۲۴