تصویر خامنه ای و هیتلر بر سردر سفارت حکومت اسلامی در تفلیس گرجستان

بنری حاوی تصویر خامنه ای و هیتلر در مقابل سردر سفارت جمهوری اسلامی در تفلیس به نمایش درآمد. این بنر یادآور دو نسل کشی در دوران‌های متفاوتی از تاریخ بوده است.
بعد از ظهر ۲۶ دسامبر مصادف با ۵ دی ماه یک بنر حاوی تصاویر دو جنایتکار تاریخ، خامنه ای و هیتلر بر ورودی سفارت جمهوری اسلامی در تفلیس به نمایش درآمد . این رویدادی بی سابقه ای بود که منجر شد پلیس پیش از عکس العمل نسبت به آن کنجکاو شود.
در تصاویر بدست آمده از این رویداد، چهره فردی که بنر را بدست گرفته است در پشت بنر پنهان شده است اما باتوجه به ابعاد بنر بنظر می رسد فردی تنومند باشد.
یک نکته جالب در این تصویر نمایان بودن آرم نازی و نشان خرچنگ جمهوری اسلامی در کنار هر دو دیکتاتور می باشد.
پس از مدتی نمایش این تابلو در مقابل سفارت جمهوری اسلامی، پلیس در صحنه حاضر می شود و به نگهدارنده بنر اخطار داده می شود. بنظر می‌رسد کارکنان سفارت از پلیس درخواست کمک کرده اند.

آیا می‌توان هیتلر و خامنه ای را با هم مقایسه کرد؟
این دو فرد حداقل یک وجه مشترک دارند. هیتلر ضد یهودیان بود و خامنه ای علیه ایرانیان. هر دو با نسل کشی خواسته اند آن را که دشمن می‌پنداشته اند نابود کنند.
خامنه ای تاکنون بارها فرمان کشتار ایرانیان را صادر کرده است تا نسل جوان را منزوی یا روانه خارج از کشور کند با این هدف که ملت ایران را بخشی از امت ولایی نماید.
بغیر از نسل کشی، بنظر نمی‌رسد وجه مشترکی بارز دیگری بتوان بین این دو فرد پیدا کرد.
آلمان هیتلری در صنعت و قدرت نظامی سرآمد و پیشرو بود اما تنها صنعت و تولید در حکومت خامنه ای دروغ پردازی، حقه بازی و ایجاد جنگ روانی است.

منبع: سایت “قفقازستان”، دی ۰۵, ۱۳۹۸