دستکم هشت تجمع اعتراضی برگزار شد

روز شنبه شماری از پرستاران در شهرهای مشهد، شیراز، بندر بوشهر، یاسوج و اراک، گروهی از معلمان بازنشسته در تهران و جمعی از فرهنگیان در شهرکرد با برگزاری تجمعات اعتراضی، خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند. گفتنی است که پرستاران در مشهد در دو بیمارستان به صورت جداگانه دست به تجمع زدند.

براساس این گزارش، این پرستاران در شهرهای شیراز، بندر بوشهر، یاسوج و اراک تجمع کردند.

همچنین بر اساس گزارشات اتحادیه آزاد کارگران ایران، روز جاری شماری از پرستاران بیمارستان‌های “قائم” و “امام رضا” در مشهد، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالبات خود تجمع کردند.

تجمع معلمان بازنشسته در تهران
به گزارش شورای بازنشستگان ایران، امروز شنبه بیست و هفتم مرداد ۱۴۰۳، شماری از معلمان بازنشسته در مقابل سازمان برنامه و بودجه در تهران دست به تجمع زدند.

براساس این گزارش، معلمان مذکور در سال ۱۴۰۱ بازنشسته شده‌اند و خواهان پرداخت معوقات مزدی، پاداش بازنشستگی و اصلاح احکام رتبه‌بندی هستند.

تجمع اعتراضی فرهنگیان در شهرکرد
به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز شماری از فرهنگیان در مقابل سازمان بازرسی کل استان چهارمحال و بختیاری واقع در شهرکرد تجمع کردند.

در این گزارش آمده است که این تجمع در اعتراض به عدم پیشرفت پروژه‌ای است که باوجود دریافت مبلغ ۲۴۰ میلیون تومان از متقاضیان، پس از گذشت ۶ سال هنوز هیچ‌گونه پیشرفتی نداشته و مسئولان مربوطه استان نیز تا کنون هیچ پاسخی در این خصوص ارائه نداده‌اند.

برگرفته ای از سایت هرانا (مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران)، ۱۸ اگوست ۲۰۲۴