دستکم ۵ تجمع اعتراضی برگزار شد

شماری از کارکنان شرکت نفت و گاز پارس در عسلویه و کنگان، جمعی از کارکنان پالایشگاه پارسیان در شهرستان مهر، گروهی از داوطلبان کنکور در تهران و تعدادی از کشاورزان در شادگان با برگزاری تجمعات اعتراضی، خواهان رسیدگی به مطالبات خود شدند.

سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳، شماری از کارکنان شرکت نفت و گاز پارس، در سایت یک واقع در عسلویه و سایت دوم واقع در کنگان دست به تجمع زدند.

اصلاح نظام حقوق و دستمزد کارکنان عملیاتی صنعت نفت و اجرای فوری رای ترمیم حقوق از جمله مطالبات کارگران صنعت نفت و گاز عنوان شده است.

تجمع اعتراضی کارکنان شرکت پالایشگاه گاز پارسیان در شهرستان مهر
به گزارش هرانا، روز جاری شماری از کارکنان پالایشگاه گاز پارسیان در شهرستان مهر، داخل ساختمان اداری این مجموعه دست به تجمع زدند.

این کارکنان، خواهان اجرای مقررات مربوط به حقوق و مزایا، معافیت مالیاتی و ترمیم حقوق هستند.

تجمع اعتراضی داوطلبان کنکور در تهران
به گزارش ایرنا، امروز سه شنبه تعدادی از دواطلبان کنکور سال جاری و سال گذشته، مقابل نهاد ریاست جمهوری در تهران تجمع کردند.

این شهروندان به تغییر ناگهانی مصوبه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، درخصوص ممنوعیت انتخاب رشته پذیرفته‌ شدگان پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی سال گذشته در کنکور امسال اعتراضی دارند.

تجمع اعتراضی کشاورزان در شادگان
به گزارش عصر ایران، امروز شماری از کشاورزان شادگان در مقابل ساختمان فرمانداری این شهر تجمع کردند.

این کشاورزان به کم شدن سهمیه گازوئیل تراکتورها اعتراض دارند و میگویند سهمیه ۵۰۰ لیتر تایید شده برای آنها، تنها برای ۵ روز کاری کافی است.

برگرفته ای از سایت هرانا (مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران)،۴ سپتامبر ۲۰۲۴