بیانیهء اعلام موجودیت و دعوت از ایرانیان سراسر جهان

هموطنان ارجمند
با کمال مسرت آغاز به کار «شبکهء جهانی ایران مداری» را به اطلاع تان می رسانیم.
این شبکه، نه یک حزب یا جبهه سیاسی دیگر، که یک پروژه برای پیوند دادن ایرانیان پراکنده در سراسر جهان است برای ایجاد پشتیبانی قابل اتکاء برای مردی که، با نام شناخته شدهء جهانیِ «شاهزاده رضا پهلوی»، کمر همت بسته است تا، با هدایت صفوف مصمم ایرانیان آزادیخواه و مسالمت جو، کشورمان را از غرقاب جهل و تعصب و تمامیت خواهی که نزدیک نیم قرن است در خود فرو کشیده برهاند.
ما از واقعیت رهبری و پرچم داری شاهزاده نه مآموریت که الهام گرفته ایم تا سپاهی ایران مدار را بر حول پرچم سه رنگ شیر و خورشید نشان ایران گرد آوریم و به خواست شاهزاده برای کمک به ایجاد «ائتلاف مشتاقان» پاسخ مثبت دهیم، مشتاقانی که بر حول سه محور حفظ تمامیت ارضی ایران، باور به ضرورت سکولار دموکراسی و ضرورت مبتنی بودن قانون اساسی آیندهء ایران بر اعلامیهء جهان گستر حقوق بشر، دست به دست هم می دهند و خطاب به رهبر مبارزات خود علیه حکومت ستمگر مسلط بر کشورمان اعلام آمادگی می کنند.
شبکه تازه پای ما، که هم اکنون توانسته عده زیادی از داوطلبان کار در این راستا را گرد هم آورد، با براه اندازی صفحه اینترنت شبکهء خود و ارائه بنیادنامه و راه های متعدد تماس، از همهء انجمن های فرهنگی، ادبی، اجتماعی، حقوق بشری و سیاسی،که طی سال هائی بلند و سیاه به حفظ و نگاهبانی جلوه های متمدن تاریخ مان کوشا بوده اند، دعوت می کند تا به شبکهء جهانی ایران مداری بپیوندند.
در عین حال از آنجا که ممکن است ایرانیانی نیز باشند که در انجمنی عضویت نداشته اما آرزومند داشتن سهمی از این تلاش مشخص هستند، شبکهء ما بر آن شده است تا با ایجاد یک «انجمن مجازی» اینگونه افراد منفرد را نیز گرد هم آورد. در نتیجه دعوت ما به پیوستن به شبکه شامل همهء ایرانیان نگران آیندهء وطن می شود؛ چه عضو انجمنی شهری یا کشوری باشند و چه بعنوان شخصیتی منفرد به عضویت در سپاه ایران مداری علاقه داشته باشند. در هر دو حال کافی است تا با مسئولان منتخب شبکه (که در انتخابات داخلی هیئت مؤسس برای یک سال فعالیت برگزیده شده اند) تماس بگیرند تا عضویت شان در این شبکهء ایران مدار تأیید شود و بتوانند فعالانه در پیشبرد کارها سهیم گردند.
ما ایران مداریم و هرچه می کنیم بر مدار محوری است که از منافع کشور و ملت یکپارچهء ما ساخته شده و می شود؛ هرچه می خواهیم برای آزادی و آبادی آن سرزمین است؛ و هر که را بر صدر می نشانیم بخاطر شایستگی اش در راه ساختن ایران سرافراز آینده است. دست به دست هم می دهیم تا در بازگشت کشور عزیزمان به جهان متمدن و مسالمت جو و روامدار سهمی در خور توان مان داشته باشیم.
به امید دیدار هرچه زودتر هموطنان ایران مدارمان.
هیأت منتخب برای ادارهء شبکه جهانی ایران مداری.