دستکم ۲۱ تجمع اعتراضی برگزار شد

دوشنبه بیست و پنجم دی ماه، جمعی از از مالباختگان صرافی کریپتولند در مقابل “بیت رهبری”، گروهی از افراد دارای معلولیت در مقابل اداره بهزیستی دیواندره و شماری از بازنشستگان مخابرات در مقابل ساختمان های این شرکت در شهرهای کرمانشاه، زنجان، اراک، ارومیه، تهران، بندرعباس، اهواز، رشت، شیراز، خرم آباد، شهرکرد، اصفهان، همدان، ساری، سنندج، مریوان و بیجار با برگزاری تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند. از سوی دیگر طی روزهای اخیر، تعدادی از کارکنان مناطق نفتخیز جنوب و گروهی از کشاروزان اصفهان تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز

شهروندان معترض با سر دادن شعارهایی خواستار بازپس گیری اموال خود شدند که حدود ۳ سال از بلوکه شدن آن میگذرد.

تجمع اعتراضی افراد دارای معلولیت در دیواندره
به گزارش کانال کمپین پیگیری حقوق افراد دارای معلولیت، امروز دوشنبه بیست و پنجم دی ماه، شماری از افراد دارای معلولیت در اعتراض به عدم رسیدگی به خواسته هایشان، در مقابل اداره بهزیستی دیواندره تجمع کردند.

تجمع اعتراضی بازنشستگان مخابرات در شهرهای مختلف
به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز دوشنبه بیست و پنجم دی ۱۴۰۲، جمعی از بازنشستگان مخابرات در شهرهای کرمانشاه، زنجان، اراک، ارومیه، تهران، بندرعباس، اهواز، رشت، شیراز، خرم آباد، شهرکرد، اصفهان، همدان، ساری، سنندج، مریوان و بیجار دست به تجمع زدند.

بازنشستگان معترض با سردادن شعارهایی اعتراضی از جمله “وعده وعید کافیه،‌ سفره ما خالیه” و “نه سازش نه تسلیم اجرای همسان سازی” خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

اجرای کامل آئین‌ نامه پرسنلی و استخدامی سال ۸۹، پرداخت معوقه ۶ ماهه دوم همسان سازی سال ۱۳۹۹ و پرداخت هزینه‌ های درمانی و بیمه تکمیلی از جمله مطالبات این بازنشستگان میباشد.

تجمع اعتراضی کشاروزان اصفهان
به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، طی روزهای اخیر، شماری از کشاورزان اصفهان در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان دست به تجمع زدند.

تجمع کارکنان مناطع نفتخیز جنوب
به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، طی روزهای اخیر شماری از کارکنان ارکان ثالث (شرکتی) مناطق نفتخیز جنوب_اهواز نیوساید، تجمع اعتراضی برگزار کردند.

تخصیص بن کارت، تسریع در اجرای اصلاحیه طرح طبقه بندی مشاغل با در نظر گرفتن نظام عادلانه در پرداخت فارغ از نوع رابطه استخدامی کارکنان، تسریع در اجرای نفت کارت لز مطالبات این افراد به شمار می آید.

برگرفته ای از سایت هرانا (مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران)، ۱۶ ژانویه ۲۰۲۴