بیانیه مشترک سه تشکل حزب مشروطه، حزب سکولاردموکرات و جبهه هفت آبان

هم میهنان ارجمند،
۴۵ سال اقدامات تروریستی، تجاوزکارانه و جنگ افروزانه رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی برای نابودی اسراییل، سرانجام کشورمان را به شرایط جنگی کشانده است. حملات موشکی اخیر جمهوری اسلامی به اسراییل در واکنش به حذف مسئولان سازمان تروریستی حزب الله لبنان، به نوعی اعلان جنگ مستقیم به اسراییل و اقدامی جنایتکارانه علیه منافع ملت ایران بود، که می تواند پيامدهای گسترده و پیشبینی ناپذير داشته باشد.
ملت ایران مسئولان این رژیم تبهکار را که، به خاطر تفکرات واپسگرای ایدئولوژیک خود، ایران را در این ۴۵ سال زیر تحریم های سنگین، در انزوا و فلاکت قرار داده و اکنون نیز وارد جنگ کرده اند، هرگز نخواهد بخشید. رژیم اشغالگر اسلامی، ایران را غنیمت خود دانسته و کشورمان را قربانی سیاست های امّت گرایانه خود کرده است. سیاست هایی که مردمان منطقه را نیز، از افغانستان و عراق و یمن گرفته تا سوریه و لبنان و غزه، به کرانه جنگ، مرگ، تنگدستی، آوارگی و واپسماندگی کشانده است.
مردم ایران بارها در تظاهرات خود، و با دادن خون خود اعلام کرده اند که مخالف دخالت در غزه، لبنان و دیگر کشورهای منطقه هستند، اما مافیای اشغالگر اسلامی، کشورمان را وارد جنگ کرده و اکنون از مردم می خواهد که در کنارش بايستند تا بتواند مشروعیتی برای موجودیت ایران ستيز خود فراهم کند. جنگ جمهوری اسلامی با اسراییل جنگ ملت ایران نیست! ملت ایران نه تنها کنار این رژیم ایران سوز نخواهد ایستاد بلکه از هر فرصتی برای سرنگونی آن بهره خواهد جست.
ما، سه سازمان دموکراسی خواه ایرانمدار، بر این باوریم که بدون براندازی رژیم اشغالگر اسلامی، توان پایان دادن به شرایط جنگی کنونی در ایران و منطقه و بازگرداندن دوباره ایران به مسیر بهزيستی و پیشرفت وجود ندارد.
بدون یک رستاخيز سراسری ملی، برانداختن رژیم اشغالگر و ایران ستيز جمهوری اسلامی و بازگشت دوباره حاکمیت ملی شدنی نخواهد بود. در این راستا، ما از همه جریانهای سیاسی ملی و دموکراسی خواه می خواهیم که، با هم انديشی و همبستگی، شرایط گذار از جمهوری اسلامی را در این دوران حساس فراهم کنند.
یا ملت ایران رژیم اشغالگر اسلامی را برخواهد انداخت، یا رژیم اشغالگر اسلامی ایران را نابود خواهد کرد.

حزب مشروطه ایران، لیبرال دموکرات
حزب سکولار دموکرات ایرانیان
جبهه هفت آبان