متن پیشنهاد چهار سازمان ایرانمدار به ملت ایران برای ارسال به رئیس جمهور اسراییل

«گرامی باد هفتم آبان، روز کورش، روز مدارا و روز دوستی. بایسته می دانیم، ما ملت ایران،به یاد آن لحظه تاریخی رهایی اورشلیم، دیگربار پیوند تاریخی ملت های ایران و یهود را یادآور شویم. ما همان مردمیم، فرزندان کورش. ما رژیم موسوم به جمهوری اسلامی نیستیم. ما دشمن قوم یهود و هیچ قوم دیگری در جهان نیستیم. باشد که دوستی دو ملت ایران و اسراییل پایدار بماند. باشد که دامن جنگ خونباری که رژيم اسلامی و نیروهای نیابتی اش برافروخته اند دامن مردم و خاک ایران را نگیرد. باشد که فرا رسد صلح در خاورمیانه، امنیت برای اسراییل و آزادی در آغوش بگیرد ملت ایران را».
آدرس ای میل رئیس جمهور اسرائیل:
mankal@president.gov.il


بیانیهء مرکز هماهنگی نیروهای دموکراسی خواه ایران مدار*
زمان قیام ملی فرا رسیده است!
هم‌میهنان ارجمند،
پس از همراه شدن چین و روسیه با ادعاهای تجاوزکارانهء امارات متحده عربی و شورای همکاری خلیج فارس در مورد جزایر همیشه ایرانیِ تنب کوچک، تنب بزرگ و ابوموسی، اتحادیهء اروپا نیز، در بیانیهء گستاخانهء مشترکی با شورای همکاری خلیج فارس، جزایر سه‌گانه ایرانی را «اشغال‌ شده» خوانده است. این بیانیه اقدامی خطرناک علیه تمامیت ارضی و حاکمیت ملی ایران است و ما سازمان‌های دموکراسی‌خواه ایرانمدار آن را به شدت محکوم می‌کنیم.
همگامی کنونی اتحادیه اروپا با کشورهای عربی خلیج فارس در مورد جزایر سه‌گانه، محصول انزوای ۴۵ سالهء ایران محسوب شده و واکنشی است نسبت به کمک رژیم موسوم به جمهوری اسلامی به روسیه در تجاوز نظامی به کشور اوکراین و اشغال بخش مهمی از خاک آن کشور.
به عبارت دیگر، این نوع موضع‌گیری‌های خطرناک علیه تمامیت ارضی و حاکمیت ملی ایران نتیجهء سیاست‌های ضد ایرانی حکومت اشغالگر اسلامی است؛ حکومتی که برای تشکیل امت اسلامی ایران را غنیمت خود می‌داند و با اقدامات جنگ‌افروزانه، تروریستی و تجاوزکارانهء خود در پی بی‌ثبات کردن منطقه، نابودی اسراییل و تخاصم با جهان آزاد است.
اما از نظر ما تنها محکوم‌ کردن کشورهائی که، در واکنش به یاغی‌گری‌های رژیم اسلامی، علیه موجودیت ایران موضع می‌گیرند یا اقدام می‌کنند چاره کار نیست و ملت ایران، برای پاسداری از تمامیت ارضی و موجودیت خود، راهی جز سرنگونی این رژيم تبه کار ندارد.
ادامهء حیات رژیم اشغالگر اسلامی، ملت ایران را پیوسته تنگدست و تنگدست‌تر و کشورمان را ضعیف و ضعیف‌تر کرده و اکنون، پس از ۴۵ سال، موجودیت ایران را در خطر قرار داده است.
در نتیجه زمان آن فرا رسیده که ملت بزرگ ایران با یک قیام سراسری پرشکوه به ۴۵ سال اسارت، تحقیر و روند اضمحلال میهن پایان داده و با تکیه بر دست اوردهای مبارزات بلند خود دوباره بزرگی آغاز کند.


*این مرکز ار همکاری حزب مشروطه ایران (لیبرال دموکرات)، حزب سکولار دموکرات ایرانیان، جبهه ۷ آبان و اندیشکدهء آوای آزادی بوجود آمده است.