منتهای وقاحت: نوحه خوانی رژیم بر مزار ندا برای رفع تحریم ها….

مقاله ای در وبسایت commondreams.org با عنوان “چند ندا ی دیگر؟ تحریمها شهروندان عادی را هدف گرفته” منتشر شده که با همسان انگاری مرگ ندا آقا سلطان و مرگ و میر ناشی از بی لیاقتی و فساد رژیم اسلامی بدنبال همه گیری (عمدی؟) ویروس کرونا, سعی در اثر گذاری بر افکار عمومی و لغو تحریم های ایالات متحده آمریکا که بر علیه رژیم “ندا کُش” جمهوری اسلامی وضع شده, دارد. قسمت هایی از این مقاله وقیحانه را در دنباله میبینید:

چند “ندا” ی دیگر؟ تحریمها شهروندان عادی را هدف گرفته

نویسنده: Richard Eskow

در سال ۲۰۰۹ [در مقاله ۲۰۰۵ ذکر شده!] با مرگ ندا آقا سلطان، زن جوان ایرانی که در تظاهرات به ضرب گلوله کشته شد، دنیا به خشم آمد. معلم موسیقی“ندا” که در هنگام قتل وی با او بود گفت: “او فردی پر از شادی بود, او پرتو نور بود.” به گفته معلمش، پس از اینکه گلوله سینه اش را شکافت، آخرین کلماتی که از دهان “ندا” خارج شد این بود: “میسوزم, میسوزم…”

سیاستمداران از هر دو حزب در ایالات متحده برای “ندا” عزاداری کردند. اکنون که دولت ترامپ تحریم های علیه ایران را محکم تر می کند آنها کجا هستند؟ تحریمها یک سیاست اقتصادی نیست. این مجازات جمعی غیرنظامیان است. این یک جنگ بیولوژیکی علیه کودکان و افراد مسن است.

تحریم ها رهبران ایران را هدف قرار نمی دهند، که به هر حال مراقبت های مورد نیاز خود را دریافت می کنند. تحریم ها غیرنظامیان را هدف قرار می دهد. تحریم ها به وضوح قوانین اخلاقی را نقض می کند.

مرگ بدنبال تحریم یک موضوع اسطوره ای در فرهنگ و تاریخ ایران، و نشان از شهادت امام حسین، نوه نبی اکرم، است که به همراه خانواده در کربلا به دام افتاده بود.

سربازان یزید از دادن آب به آنها خودداری كردند. بدنبال تشنگی، سرانجام حسین به دشمن خود نزدیک شد و با بر دست نگاه داشتن فرزند خردسالش از دشمن خود طلب رحمت کرد. در پاسخ، کودک با سر نیزه لشکریان یزید به قتل رسید.

اکنون، ایالات متحده همان نقش مذهبی دشمن بی رحم را بازی می کند که حاضر است در ازای دستیابی به قدرت, مرگ کودکان رارقم بزند. تحریم ها بر علیه ایران نیزه آمریکا است که سینه کودکان ایرانی را نشانه رفته.

تنها ۹ عضو کنگره آمریکا نامه اخیر را که خواستار کاهش این تحریم ها شده را امضاء کردند. پس بقیه کجا هستند؟ نمایندگانی که مرگ “ندا” برای آنها مهم بود کجا هستند؟

تحریم های ایالات متحده در حال حاضر باعث کمبود کالاهای پزشکی و مواد اولیه که برای مقابله با همه گیری کرونا لازم است شده. ادامه تحریم ها موجب مرگ و میر بیشتر است. این یعنی “ندا” های بیشتر, کربلاهای بیشتر![مدیون باشید اگر فکر کنید نویسنده کسی به جز Richard Eskow است!!!]

مردم باید به سیاستمداران فشار آورند که تحریم های ظالمانه بر علیه ملت ایران برداشته شود. تا زمان برداشته شدن تحریم ها “ندا” های ایران در گوش ما نجوا میکنند: میسوزم, میسوزم…

لینک به مقاله به زبان انگیلیسی

برگرفته از سايت «مشروطه»

۱۰ فروردین ۱۳۹۹ – March 29th, 2020