بالاترين جايزهء امسال فستيوال برلين به محمد رسول‌اف، کارگردان ايرانی، تعلق گرفت

جايزه خرس طلائی هفتادمين فستيوال برلين (برليناله) به فيلم «شيطان وجود ندارد» بکارگردانی محمد رسول‌اف و تهيه کنندگی او، کاوه فرنام و فرزاد پاک تعلق گرفته است.

ادامه ◄

وزیر بهداشت ایران: پیک اصلی کرونا در راه است

وزیر بهداشت ایران اعلام کرد هفته سختی در پیش روی است. سعید نمکی در یک نشست خبری گفت: «واقعیت این است که هفته نسبتا سختی در پیش داریم. با بررسی اپیدمیولوژیک که از رصدهای بین‌المللی و ملی از بیماری کووید ۱۹ انجام شده، روند به گونه‌ای دیده می‌شود که پیک بیماری در روزهای آینده است.». مدارس و دانشگاه‌ها همچنان تعطیل است.

ادامه ◄

ابتلای سریالی مقامات جمهوری اسلامی به ویروس کُرونا و بی‌اعتمادی جامعه به آنها: تا نمیرید باور نمی‌کنیم!

اوج بی‌اعتمادی جامعه به مقامات و مسئولینی که مسئولیت نمی‌شناسند در این واکنش کاربران نشان داده می‌شوند که ابتلای آنها به کُرونا را به دلایل مختلف «شو» و نمایش می‌دانند؛ از جمله اینکه آنها با این کار می‌خواهند خود را همراه مردم نشان بدهند و از کُرونا نیز خطرزدایی کرده و آن را عادی جلوه دهند چرا که وقتی مبتلا نیستند و به دروغ می‌گویند آزمایش آنها مثبت است، بعد می‌توانند ادعا کنند که به برکت رسیدگی‌های بهداشتی و دعا و نماز و… بهبود یافته‌اند!

ادامه ◄

صدها نفر از پناهجویان از جمله گروهی از پناهجویان ایرانی برای خروج از ترکیه خود را به شهر آیواجیک رساندند، ناتو جلسه اضطراری تشکیل می‌دهد

به گزارش خبرگزاری رویترز، صدها نفر از پناهجویان مقیم ترکیه جمعه ۲۸ فوریه/ ۹ اسفند از جنوب غربی آن کشور راهی مرز یونان و بلغارستان شدند

ادامه ◄