ند پرایس: «دروغ» امیرعبداللهیان درباره برجام واقعیت‌های مرتبط با آن را «تغییر نخواهد داد»

بر خلاف ادعای امیرعبداللهیان درباره آمادگی آمریکا برای احیای برجام، سخنگوی وزارت‌خارجه این کشور گفت: «فقط مقام‌های ایرانی می‌توانند توضیح دهند که چرا به گفتن این دروغ‌ها ادامه می‌دهند.» او افزود:«احیای برجام ماه‌هاست در دستور کار نبوده و ما هیچ پیامی به ایران نداده‌ایم.»

ادامه ◄

گسترش مسموم‌سازی دختران دانش‌آموز به ۱۵ شهر

عبدالعلی رحیمی مظفری، نماینده سروستان، سه‌شنبه ۹ اسفند در جلسه علنی مجلس، گفت که تاکنون بین ۱۰ تا ۱۵ شهر با مسمومیت‌های دانش‌آموزی درگیر شده‌اند. او از محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، خواست کمیسیون‌های بهداشت و درمان و امور داخلی کشور را مامور بررسی این موضوع کند.

ادامه ◄

ده‌ها نماینده جلسه سخنرانی وزیر خارجه رژیم اسلامی را ترک کردند

چند وزیر خارجه اروپایی که در پنجاه‌ودومین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو شرکت کرده بودند، روز دوشنبه هشتم اسفند، ادعاهای حقوق بشری حسین امیرعبداللهیان، همتای ایرانی خود، در این نشست را محکوم کردند.

ادامه ◄

گزارشی از بازداشت ۱۵ تن از پیروان یک گروه مذهبی در ایران

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، گروهی شامل ۱۵ نفر از اعضای یک گروه مذهبی معروف به “احمدی” به دلیل باورهای دینی خود دستگیر و به زندان منتقل شدند. پرونده این افراد در دادگاه ویژه روحانیت در حال رسیدگی است.

ادامه ◄

معاون وزیر بهداشت: مسمومیت دانش‌آموزان عامدانه و با هدف تعطیلی مدارس دخترانه است

در پی رسیدن موج مسمومیت‌های زنجیرهای به بروجرد و مسمومیت حدود ۱۵۰ دانش‌آموز این شهر در هفته اخیر، معاون وزیر بهداشت رسماً اعلام کرد که این مسمومیت‌ها عامدانه صورت گرفته است.

ادامه ◄

امیرعبداللهیان می‌گوید ایران و آمریکا فاصله زیادی با توافق بر سر احیای برجام ندارند

حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران، با اشاره به «پیامی» از مقامات آمریکا که وزیر خارجه عراق حامل آن بوده است، در یک مصاحبه تلویزیونی گفت که «اگر طرف آمریکایی واقع‌بینانه برخورد کند، فاصله زیادی با توافق نداریم».

ادامه ◄

علی دایی از کشور خارج شد؛ انتشار نخستین عکس با رئيس فیفا در پاریس

علی دایی چهره سرشناس ایران توانست از کشور خارج شود. او در حساب رسمی اینستاگرام خود عکسی از خود در کنار رئیس فیفا منتشر کرد. او قرار است در مراسم اهدای جوایز بهترین‌های فوتبال در پاریس شرکت کند

ادامه ◄

اعتصاب در ذوب آهن اصفهان و فولاد یزد، نیروهای امنیتی ۶۰ تن از کارکنان را شبانه ربودند؛ دومین روز اعتصاب در هفت تپه

روزگذشته کارکنان ذوب اهن اصفهان دست به اعتصاب زدند. عوامل مزدور دراین کارخانه درپاسخ به اعتصاب و اعتراض برحق کارکنان امروز ۷اسفند اقدام به اعزام مزدوران مسلح سرکوبگر یگان ویژه و بسیجی به داخل کارخانه کرده و تلاش می کنند با ایجاد جو خفقان اعتصاب را بشکنند.

ادامه ◄

قطعی برق در ایران: شرکت‌های خصوصی به مرز ورشکستگی رسیدند

به گزارش پایگاه خبری رکنا، قطع برق در سال جاری خورشیدی خسارت‌های جبران ناپذیری به کارخانه‌ها و فعالیت‌های شرکت‌های خصوصی وارد کرده است و بسیاری از این شرکت‌ها به مرز ورشکستگی رسیده‌اند.  

ادامه ◄

ثبت رکوردهای تازه برای یورو و پوند

نرخ فروش دلار در جریان معاملات صبح روز یکشنبه بازار آزاد تهران پس از آن که برای نخستین بار از مرز ۶۰ هزار تومان (۶۰۰ هزار ریال) فراتر رفت تا میزان افزایش آن در سال جاری خورشیدی به بیش از ۱۲۸ درصد برسد، سیر نزولی به خود گرفت.

ادامه ◄

ارتش اسرائیل برای طرح حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران ۲.۸ میلیارد دلار بودجه می‌گیرد

دولت اسرائیل پیش‌نویس بودجه عمومی چندساله‌ای را تصویب کرده است که شامل افزایش حدود دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار اعتبار، برای حمله احتمالی به تاسیسات هسته‌ای حکومت ایران می‌شود.

ادامه ◄