حقیقت سراوان

ده سوختبر را کشتند و مردم معترض سراوان را سرکوب کردند. اینترنت منطقه را هم قطع کردند تا خبرها بازتاب پیدا نکند. اما اکنون همه باخبر شدهاند. جا دارد که به ریشه ماجرا پرداخته شود. تا زمانی که بلوچستان دچار محرومیت است و نگاه دولت به مناطقی از این دست امنیتی است، مدام از این گونه ماجراها تکرار خواهد شد

ادامه ◄

پرزیدنت بایدن: رژیم ایران بداند حمایتش از شبه‌نظامیانی که منافع آمریکا را تهدید می‌کنند پیامد خواهد داشت

رئیس جمهوری آمریکا روز جمعه ۸ اسفند گفت حکومت ایران باید به تصمیم او برای تایید عملیات نظامی در سوریه به عنوان هشدار نگاه کند که حمایتش از شبه‌نظامیانی که منافع آمریکا را تهدید می‌کنند، پیامد خواهد داشت.

ادامه ◄

موشک‌پرانی حوثی‌‌ها به عربستان؛ سرتیپ ترکی المالکی: حمله به دستور فرماندهان جمهوری اسلامی بوده است

پدافند نیروهای ائتلاف به رهبری عربستان شنبه شب ۲۷ فوریه (۹ اسفند) چند فروند موشک را که حوثی‌‌های یمن به سمت ریاض پرتاب کرده بودند در آسمان رهگیری و منهدم کرد.

ادامه ◄

پس از محاکمه مجدد؛ تایید حکم اعدام آرمان عبدالعالی، کودک-مجرم در دیوان عالی کشور

حکم محکومیت آرمان عبدالعالی، کودک_مجرم که پس از قبولی اعاده دادرسی و محاکمه مجدد، توسط دادگاه کیفری استان تهران از بابت اتهام قتل به اعدام محکوم شده بود، در دیوان عالی کشور تایید شد

ادامه ◄

«قطع اینترنت و اختفای سرکوب اعتراضات در سیستان و بلوچستان»

چهار سازمان نگرانی خود را از قطع تقریبا کامل اینترنت در استان سیستان و بلوچستان ابراز کرده و گفته‌اند این کار ابزاری برای پنهان کردن نقض حقوق بشر و جرایم بین‌المللی احتمالی همچون «قتل فراقضایی» است.

ادامه ◄

حوثی‌ها به تبعیت از دستورات حکومت ایران دست به آشوب و اخلال در منطقه می زنند

معمر الاریانی وزیر اطلاع‌رسانی دولت قانونی یمن با انتشار پیامی درباره فعالیت های تروریستی حوثی ها در منطقه گفت که پیکارجویان حوثی به دستور تهران و با هدف تضعیف تلاش‌های جاری برای برقراری صلح، دست به تنش‌زایی در یمن می‌زنند.

ادامه ◄