سقوط مصرف گوشت به ۲۵ گرم؛ دو میلیارد دلار نهاده دامی گم شد

محمد وحیدی، نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی، به خبرگزاری تسنیم گفت: «پنج و نیم میلیارد دلار به دولت سهمیه داده شد تا مشکل نهادهای دامی حل شود و دامداران مشکلی نداشته باشند اما بر اساس گزارش دیوان محاسبات کشور ۵۰ درصد نهاده های دامی گم شده است.»

ادامه ◄

مشاور امنیت ملی کاخ سفید توضیح داد: تفاوت سیاست دولت بایدن با دولت ترامپ در قبال حکومت ایران

مشاور امنیت ملی کاخ سفید می‌گوید برخی اختلاف نظرها میان دولت جو بایدن رییس جمهوری جدید ایالات متحده و دولت دونالد ترامپ رییس جمهوری سابق در مورد رویکرد واشنگتن در قبال برخی کشورها وجود دارد

ادامه ◄

نشانه‌های گستردگی فقر در ایران: خودزنی عمدی به امید دریافت دیه و افزایش موارد فروش اعضای بدن

دکتر فرزانه مهدی‌زاده ، سرپرست دفتر امور معاینات بالینی سازمان پزشک قانونی ایران اعلام کرد: «در نه‌ماهه گذشته امسال ۱۰ هزار و ۲۳۱ مورد خودزنی تشخیص و به مراجع قضایی معرفی‌شده‌اند.»

ادامه ◄

رفتار شکنجه‌وار با مددجویان مرکز ترک اعتیاد در شیراز

روز گذشته ویدویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در آن از رفتار شکنجه‌وار مسئولان یک مرکز ترک اعتیاد در منطقه قلات شهر شیراز با مددجویان این مرکز، واکنش‌های بسیاری را در میان کاربران موجب شد.

ادامه ◄

گروه «جیش الهند» مسئولیت انفجار در نزدیکی سفارت اسرائیل را پذیرفت؛‌ «بازجویی نیروهای امنیتی از چند ایرانی»

رسانه های هند روز شنبه ۱۱ بهمن گزارش دادند که یک گروه به نام «جیش الهند» مسئولیت انفجار در نزدیکی سفارت اسرائیل در دهلی نو به عهده گرفته است.

ادامه ◄

صدای آژیر در تهران، تغییر مسیر هواپیماها، از کار افتادن چند وب‌سایت و سکوت مسئولان

شامگاه جمعه، دهم بهمن‌ماه، صدای طولانی آژیر در مناطقی از تهران شنیده شد، یک هواپیما به جای تهران در باکو به زمین نشست و دسترسی به شماری از وبسایت‌های عمومی و دولتی مسدود شد.

ادامه ◄

حکومت مذهبی بی‌اعتنا به هشدارهای شورای حقوق بشر و عفو بین‌الملل جاوید دهقان را اعدام کرد

علی‌رغم درخواست شورای حقوق بشر سازمان ملل برای خودداری ایران از اعدام جاوید دهقان، صبح امروز شنبه ۱۱ بهمن، این زندانی سیاسی بلوچ، در زندان مرکزی زاهدان اعدام شد. خبرگزاری فارس، وابسته به سپاه پاسداران به نقل از روابط‌عمومی دادگستری کل استان سیستان و بلوچستان گزارش داد که «جاوید دهقان خلد» معروف به محمد عمر به اتهام محاربه و حمله مسلحانه به مأمورین سپاه و همکاری با گروه جیش العدل اعدام شده است. عفو بین‌الملل خواستار توقف اجرای حکم اعدام جاوید دهقان شدجاوید دهقان خلد در اردیبهشت ۱۳۹۶ به اتهام «محاربه» توسط شعبه ۱ دادگاه انقلاب در زاهدان به اعدام محکوم شد. ادعایی که او و وکیلش قبول ندارند. آقای جاوید که در زندان مرکزی زاهدان در استان سیستان و بلوچستان زندانی است، مشارکت خود در یک حمله مسلحانه که به مرگ دو مأمور سپاه پاسداران منتهی شده را رد می‌کند. او می‌گوید حکم دادگاه انقلاب زهدان با استناد به[…]

ادامه ◄

مکرون: در مذاکرات هسته‌ای با ایران، حضور عربستان هم لازم است

رئیس‌جمهور فرانسه می‌گوید که مذاکرات آتی با جمهوری اسلامی ایران در مورد توافق هسته‌ای «بسیار سخت‌گیرانه» خواهد بود و برخی شرکای منطقه‌ای قدرت‌های جهانی، از جمله عربستان سعودی، نیز در آن مشارکت خواهند داشت.

ادامه ◄

ارز ۴۲۰۰ تومانی: دعوا بر سر رانت ۱۲۸ هزار میلیارد تومانی است

موضوع ماندن یا حذف تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی به کالاهای اساسی موضوع دعوای مجلس و دولت شده است. البته نه همه قسمت‌های دولت چرا که پیش‌تر رییس‌کل بانک مرکزی خود را در صف مخالفان جای داده بود.

ادامه ◄