الاخبار: تصمیم امریکا برای حمله به ۱۰ هدف نظامی وابسته به گروه‌های همسو با رژیم ایران در عراق

روزنامه الاخبار لبنان به نقل از منابع آگاه اعلام کرد ایالات متحده امریکا تصمیم به انجام حملات هوایی علیه یگان‌های موشکی گروه‌های همسو با ایران گرفته است. به دور از مذاکرات و رایزنی‌هایی که برای تشکیل دولت جدید عراق انجام می‌شود، داده‌ها و اطلاعات موجود حاکی از آن است که

ادامه ◄

هیچ ویروسی مرز کشورها را به رسمیت نمی شناسد

الان وضعیت طوری شده که یک امریکایی یا اروپایی نمی تواند بگوید ویروس چینی مشکل مردم چین است و به ما ارتباطی ندارد زیرا ویروس ها مرز های جغرافیایی کشورها را به رسمیت نمی شناسند و به راحتی در سراسر جهان شیوع پیدا می کنند.

اکنون پرسش قابل تامل اینجاست که چرا کشورهای غربی در برابر ویروس اسلام سیاسی و تروریسم اسلامی خودشان را به خوش خیالی زده اند.

ادامه ◄

ترامپ: هری و مگان (زوج خاندان پادشاهی بریتانیا) خودشان باید هزینه تأمین امنیت‌شان در آمریکا را بپردازند

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا می‌گوید هری، از نوادگان خاندان سلطنتی بریتانیا و همسرش مگان خودشان باید هزینه تأمین امنیت خودشان در آمریکا را بپردازند.

ادامه ◄

منتهای وقاحت: نوحه خوانی رژیم بر مزار ندا برای رفع تحریم ها….

مقاله‌ای در يکی از وبسایت‌ها با عنوان «چند ندای دیگر؟ تحریم‌ها شهروندان عادی را هدف گرفته» منتشر شده که با همسان انگاری مرگ ندا آقا سلطان و مرگ و میر ناشی از بی لیاقتی و فساد رژیم اسلامی بدنبال همه گیری (عمدی؟) ویروس کرونا، سعی در اثر گذاری بر افکار عمومی و لغو تحریم های ایالات متحده آمریکا که بر علیه رژیم “ندا کُش” جمهوری اسلامی وضع شده دارد. قسمت‌هایی از این مقاله وقیحانه را در دنباله می‌بینید

ادامه ◄