قرارگاه خاتم الانبیاء: نمادی از جاه طلبی سیاسی و سوداگری اقتصادی سپاه

قرارگاه خاتم الانبیاء یکی از نهادهای نظامی سپاه پاسداران است که پس از انقلاب ۱۳۵۷ تاسیس شد. این قرارگاه رفته رفته به حوزه اقتصاد پا گذاشت و ثروت بسیار اندوخت. قرارگاه چگونه ثروت اندوزی می‌کند؟

ادامه ◄

کودکان سیستان و بلوچستان قربانیان کم‌آبی و تمساح

مدیرکل محیط زیست سیستان و بلوچستان می‌گوید همه قربانیان تمساح‌ها کودکانی هستند که در فصل گرما مجبورند بخاطر آب به زیستگاه آنها نزدیک شوند. یک معلم بلوچ گفته است تمساح شاگردش را زیر آب خفه کرده است.

ادامه ◄

افشای کمک سرویس اطلاعاتی دانمارک به آمریکا در جاسوسی از رهبران اروپایی

یک تحقیق رسانه‌ای که جزئیات آن روز یکشنبه ۹ خرداد (۳۰ مه) منتشر شد نشان می‌دهد سرویس اطلاعاتی دانمارک به آمریکا کمک کرده‌ است تا از رهبران اروپا به ویژه آنگلا مرکل صدراعظم آلمان جاسوسی کند.

ادامه ◄

۵۰درصد روستاهای شمال سیستان‌ و بلوچستان به دلیل بی‌آبی «تخلیه» شد؛ قطع آب و برق با دمای ۵۰ درجه!

شهبخش گرگیج نماینده سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان‌ها می‌گوید ۵۰درصد روستاهای شمال این استان به دلیل خشکسالی از جمعیت خالی و تخلیه شده و روستاییان اقدام به کوچ کرده‌اند.

ادامه ◄

وعده‎‌های انتخاباتی: تورم، بیکاری، فقر و تحریم ها را حل می‌کنیم، آمریکا را به التماس می‌ندازیم

کمتر از سه هفته مانده به انتخابات ریاست جمهوری، شش نامزد از هفت نامزد این انتخابات، برنامه‌های تبلیغاتی خود را آغاز کرده‌اند. تنها نامزدی که هنوز وعده قابل توجهی به مردم نداده، محسن مهرعلیزاده است که تنها به نوشتن چند توییت در نقد ابراهیم رئیسی و بیان اینکه مدیران دولت احتمالی‌اش میانگین سنی کمتر از ۴۵ سال خواهند داشت بسنده کرده است.

ادامه ◄

حمله مرگبار به اتوبوس حامل استادان و دانشجویان در نزدیکی کابل

در اثر انفجار یک بمب کارگذاری شده در کنار جاده‌ در شهر چاریکار، دست‌کم چهار نفر کشته و بیش از ۱۲ نفر مجروح شده‌اند. به دنبال کاهش حضور نیروهای نظامی ناتو در افغانستان بر شمار حملات در این کشور افزوده شده است.

ادامه ◄

شیوع یک گونه بسیار خطرناک کرونا در جهان، از ترکیب دو گونه‌ بریتانیایی و هندی

مقام‌های ویتنام روز شنبه اعلام کردند که گونه جدیدی از کرونا را شناسایی کرده‌اند که در نتیجه پیوند دو گونه بریتانیایی و هندی کرونا به وجود آمده و به سرعت نیز در هوا گسترش می‌یابد.

ادامه ◄

فرمانده ناجا تحریم‌کنندگان انتخابات را تهدید به برخورد کرد

حسین اشتری، فرمانده پلیس ایران، ناجا، با اشاره به سخنان رهبر جمهوری اسلامی درباره شرکت در انتخابات، افرادی را که به گفته او «هنجارشکن انتخاباتی» هستند و «مردم را به عدم شرکت در انتخابات دعوت می‌کنند» به برخورد تهدید کرد.

ادامه ◄