قدرت‌نمایی دوباره بمب‌افکن‌های بی-۵۲ آمریکا در خلیج فارس

ارتش ایالات متحده روز چهارشنبه، برای دومین بار در یک ماه گذشته، بمب‌افکن‌های استراتژیک بی-۵۲ خود را به منظور قدرت‌نمایی جهت بازداشتن حکومت ایران از هرگونه حمله احتمالی به اهداف آمریکا یا متحدان آن در خاورمیانه، بر فراز خلیج فارس به پرواز در آورد.

ادامه ◄

رشد مدلینگ در افغانستان زیر سایه ترس از طالبان

در تاریخ ششم دی ۱۳۹۹، نخستین مراسم برگزیدن زیباترین مدل‌های افغانستان در کابل، پایتخت این کشور برگزار شد. در این رقابت‌، «نگار سادات» و «مرتضی صافی»، دو جوان افغانستانی از سوی کمیته داوران به‌عنوان زیباترین زن و مرد سال ۲۰۲۰ این کشور انتخاب شدند.

ادامه ◄

انفجار بزرگ در فرودگاه عدنِ یمن هنگام فرود هواپیمای دولت جدید؛ دست‌کم «۲۲ کشته»

مقامات امنیتی یمن می‌گویند روز چهارشنبه، دهم دی، هنگام فرود هواپیمایی حامل کابینه تازه‌تأسیس این کشور در فرودگاه عدن، انفجاری بزرگ در این فرودگاه رخ داده و تاکنون، دست‌کم ۲۲ کشته و ۵۰ تن زخمی و مجروح بر جای گذاشته است.

ادامه ◄

موافقت روحانی با اصلاح بودجه ۱۴۰۰ برای “تحقق دستور” خامنه‌ای

رئیس جمهوری در نامه‌ای به رئیس مجلس با اشاره به نامه دفتر خامنه‌ای پیشنهادهایی برای اصلاح لایحه بودجه ۱۴۰۰ ارائه کرد. در پی ارسال این نامه اکثریت اعضای کمیسیون تلفیق مجلس به کلیات بودجه سال آینده رأی موافق دادند.

ادامه ◄

بی‌پناهی پناهجویان اردوگاه لیپا در برف و سرمای بوسنی

پس از آتش‌سوزی و برچیده شدن اردوگاه لیپا در شمال غرب بوسنی صدها پناهجو بی‌سرپناه شدند و جانشان در خطر است. یک سازمان امدادرسانی بین‌المللی تعطیلی این اردوگاه یک روز پیش از کریسمس را اقدامی “غیرانسانی” می‌داند.

ادامه ◄

تجمع اعتراضی مقابل وزارت دادگستری: «از هفت‌تپه تا تهران، مرگ به غارتگران»

ده‌ها تن از بازنشستگان، آموزگاران و دانشجویان در پاسخ به فراخوان کارگران مجتمع کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه در مقابل وزارت دادگستری تجمع اعتراضی برگزار کردند.

ادامه ◄