اسرائيل: حزب‌الله و ایران ماموریت سازمان ملل را هک کرده‌اند

اسرائیل حزب‌الله لبنان و ایران را به حملات سایبری علیه ماموریت صلح‌بانان سازمان ملل در لبنان متهم کرده است. به گفته اسرائیل، این حملات برای اختلال در ماموریت نیروهای حافظ صلح در مرز لبنان و اسرائیل صورت گرفته است.

ادامه ◄

ملیکا بلالی؛ اعتراض به حجاب اجباری روی سکوی قهرمانی کشتی زنان بریتانیا

«ملیکا بلالی»، بانوی کشتی‌گیر ایرانی موفق شده است در رقابت‌های کشتی زنان بریتانیا به عنوان قهرمانی برسد. او در لحظه‌ اهدای جوایز، وقتی روی سکوهای قهرمانی ایستاد، برگه‌ای در دست داشت که روی آن نوشته بود: «به حجاب اجباری پایان دهید. من حق دارم کشتی‌گیر باشم.»

ادامه ◄

نامه سرگشاده خانواده‌های معلمان و کارگران زندانی: به این نمایش بی شرمانه پایان دهید!

خانواده‌های جعفر ابراهیمی، آنیشا اسداللهی، رسول بداقی، محمد حبیبی، حسن سعیدی، رضا شهابی، اسکندر لطفی، شعبان محمدی، کیوان مهتدی، مسعود نیکخواه معلمان و کارگران بازداشتی با انتشار یک نامه ی سرگشاده بازداشت و اذیت و آزار عزیزان خود را به شدت محکوم کرده و از همکاران و همراهان و نهادهای مدافع حقوق کارگران و‌ معلمان در ایران و‌ جهان استمداد خواسته اند.

ادامه ◄

دروغ‌های شاخدار آماری و تحمیل قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده

برخلاف آنچه سیاستمداران و رسانه‌های داخلی روند کاهش جمعیت در ایران را بسیار ترسناک جلوه‌ می‌دهند تا مادری را بر زنان تحمیل کنند و مردم را وادارند تا ایدئولوژی حاکمیت را در قالب قوانین بپذیرند، ایران در بدبینانه‌ترین سناریو حتی نسبت به ترکیه نیز افزایش جمعیت بیشتری خواهد داشت.

ادامه ◄

متوسط قیمت هر متر خانه در تهران «۴۰ میلیون تومان»؛‌ اجاره‌بها در خردادماه رشدی «۵۰ درصدی» را تجربه کرد

جدیدترین گزارش بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از «تحولات بازار مسکن در شهر تهران» بیانگر آن است که در خردادماه امسال متوسط قیمت «یک مترمربع» به مرز «۴۰ میلیون تومان» رسیده است.

ادامه ◄

امیرعبداللهیان: آمریکا نیت جدی داشته باشد، توافق در دسترس است

وزیر امور خارجه رژیم اسلامی ایران همزمان با آغاز مذاکرات در دوحه، پایتخت قطر تاکید کرد،‌ دور جدید مذاکرات سه‌جانبه و غیر مستقیم است و اگر آمریکا نیت جدی داشته باشد، توافق در این دور از مذاکرات در دسترس است.

ادامه ◄

علی خامنه‌ای بار دیگر خواستار برخورد با فضای مجازی شد؛ «اگر قانون ندارید، سریع تهیه کنید»

رهبر جمهوری اسلامی ایران روز سه‌شنبه هفتم تیر در سخنرانی برای مقامات قوه قضائیه بار دیگر خواستار برخورد با فضای مجازی شد که به ادعای او «امنیت روانی مردم را از بین می‌برد».

ادامه ◄

وعده رئیسی به مردم: نگران نباشید! برخی گرانی‌ها را گذشتیم برای سال آینده!

نرخ تورم خردادماه رکوردهای تازه‌ای در اقتصاد ایران را به ثبت رسانده است. کارشناسان معتقدند روند افزایشی تورم ادامه دارد و ابراهیم رئیسی هم برخی افزایش قیمت‌ها در کشور را به سال آینده موکول کرد!

ادامه ◄

حکم ۸ سال زندان شهروند فرانسوی در دادگاه تجدیدنظر جمهوری اسلامی عینا تائید شد

در حالیکه وکلا و خانواده بنجامین بریر، شهروند فرانسوی زندانی در ایران امیدوار بودند حکم هشت سال زندان او در دادگاه تجدیدنظر ملغی شود، یک وکیل دادگستری از تائید حکم زندان او خبر داد.

ادامه ◄

هواداران وریا غفوری و استقلال هشتگ «وریا تنها نیست» را ترند کردند

جدایی ناخواسته وریا غفوری از تیم استقلال مهم‌ترین خبر ورزشی روز سه‌شنبه ۷ تیر بود که رسانه‌های رسمی ایران به دلایل آن اشاره‌ای نکردند، اما در واکنش‌های مردمی در شبکه‌های اجتماعی دلایل احتمالی آن از جمله اعتراضات اجتماعی و سیاسی او مطرح شد.

ادامه ◄

انتقاد «کمپین معلولان» از برنامه جوکر: معلولیت را سوژه خندیدن و خنداندن نکنید!

کمپین معلولان در توئیتی با اشاره به رفتار «دو هنرمند» در برنامه جوکر نوشته است که آنان برای خنداندن سایرین، معلولیت جسمی را مسخره و سوژه کرده‌اند و باعث ترویج تمسخر معلولیت افراد شده‌اند.

ادامه ◄

گانتز: اسرائیل بر توافق احتمالی میان حکومت ایران و قدرت‌های غربی تاثیر خواهد گذاشت

بنی گانتز، وزیر دفاع اسرائیل، اعلام کرد دولت متبوعش با قدرت‌های جهانی همکاری می‌‌کند تا بتواند بر روی هر توافقی که بر سر برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران حاصل می‌شود، تاثیر بگذارد.

ادامه ◄