سفر به آنتارتیکا، تنها نقطه روی زمین که از ویروس کرونا در امان مانده است

با اینکه شیوع ویروس کرونا اغلب ساکنان کره زمین را خانه نشین کرده است اما با این حال، قرنطینه فرصتی را فراهم آورده تا خانه نشینان از طریق تورهای مجازی، سری به دورافتاده ترین نقاط جهان بزنند.

ادامه ◄

فعالیت حزب‌الله و انجمن‌های وابسته به آن در آلمان ممنوع شد

در نخستین ساعات بامدادی روز پنج‌شنبه ۱۱ اردیبهشت (۳۰ آوریل) پلیس آلمان در چند ایالت این کشور علیه انجمن‌های وابسته به حزب‌الله و پیروان این گروه به طور همزمان وارد عمل شد. ساختمان مساجد و مراکز تجمع نیروهای وابسته به حزبالله مورد تفتیش قرار گرفته است.

ادامه ◄

بازگشت بیش از ٢۶۵ هزار مهاجر افغان از ایران طی چهار ماه

سازمان بین‌المللی مهاجرت با نشر اعلامیه‌ای نوشت که از اول ژانویه تا ٢۵ آوریل امسال در مجموع ٢۶۵هزار و ٢٣۴ مهاجر افغان از طریق مرزهای نیمروز و اسلام قلعه هرات، از ایران به افغانستان بازگشت کرده‌اند

ادامه ◄

وقتی کف‌ گیرها به ته دیگ می‌خورند

در نبود یک دولت دموکراتیک و در بی‌خبری کامل از تعهداتی که نمایندگان حکومت در مذاکرات مشکوک و پنهانی به خارجی‌ها می‌دهند، اگر هم چیزی عاید شود، بی‌شباهت به وام‌هایی نیست که به حساب شاهان قاجار واریز می‌شد تا خرج اتینای خود در فرنگ کنند. نگرانی گسترده و هشدارهای مکرر اقتصاددان‌ها از نتایج مذاکرات غیرشفاف دولت کنونی بر سر دریافت وام پنج میلیاردی دقیقا ناظر بر همین وضعیت است.

ادامه ◄