مخالفت بایدن با ارایه اطلاعات حساس توانمندی‌های نظامی ایران به کنگره

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در جریان امضا بودجه دفاعی سالیانه این کشور در روز دوشنبه با یکی از بندهای مربوط به ایران مخالفت کرد. این بند از دولت می‌خواست کنگره را در جریان گزارش‌های مربوط به توانمندی‌های نظامی جمهوری اسلامی ایران قرار دهد.

ادامه ◄

اعتصاب در پتروشیمی دماوند و پتروشیمی رجال ماهشهر

تعدادی از کارگران پیمانی مان در پتروشیمی دماوند واقع در جاده عسلویه به شیرینو از روز شنبه بیست و هفت آذرماه با خواست برچیده شدن و حذف پیمانکار مجموعه به نشانه اعتراض از دریافت غذا خودداری کرده اند.

ادامه ◄

شبکه فرشگرد: تفرقه‌افکنان، عاملان آگاه یا خادمان ناآگاه رژیم هستند؛ براندازان راستین از آنان دوری می‌کنند

رژیم جمهوری اسلامی از همان آغاز حیات شوم‌اش، راه استمرار و بقای خود را در ایجاد جدایی و تفرقه یافته است، چرا که خود به خوبی می‌داند حکومتی برآمده از خواست ملت نیست و تنها راه بقایش، جلوگیری از ایجاد جبهه‌ای گسترده و همبسته از مخالفان است.

ادامه ◄

روسیه: عقب‌نشینی حکومت ایران از برخی خواسته‌های حداکثری

در حالی که مشاور تیم مذاکره‌کننده ایرانی از موافقت غربی‌ها با درخواست ایران برای اضافه شدن موضوع‌های جدید به مذاکرات خبر می‌دهد، نماینده روسیه می‌گوید که ایران پذیرفته تا از برخی خواسته‌های حداکثری خود عقب‌نشینی کند.

ادامه ◄

هزینه درمان سرطان کودکان هفته‌ای ۸ میلیون تومان؛ حداقل حقوق ماهانه حدود ۳ میلیون تومان!

گزارش‌های وزارتخانه‌ها، مرکز آمار ایران و بانک مرکزی حکایت از افزایش هزینه‌های مسکن و خوراک در ایران دارد. غالب مردم ایران در حالی برای پرداخت ضروری‌ترین هزینه‌های زندگی با مشکل روبرو هستند که هزینه دارو و درمان نیز به شدت افزایش یافته است.

ادامه ◄

عامل اسیدپاشی به سه زن در یکی‌از پارک‌های شهریار دستگیر شد

به گفته فرمانده پلیس غرب استان تهران فردی که به  سه زن در پارکی در شهرستان شهریار اسید پاشیده بود، دستگیر شده است. پیشتر به نقل از معاون اجتماعی نیروی انتظامی غرب استان تهران گفته شده بود عامل اسید‌پاشی یک زن است.

ادامه ◄

چریک های فدائی خلق ایران: معلم زندانی آزاد باید گردد!

روز پنج شنبه دوم دی ماه ۱۴۰۰، معلمان مبارز در بیش از صد شهر کشور با طرح خواست‌های برحق خویش، در اعتراض به تصویب ناقص “طرح رتبه بندی” در محلس شورای اسلامی، دست به تجمعات وسیع اعتراضی زدند.

ادامه ◄

صندلی اتوبوس، خانه ارزان در پایتخت!

۱۲ هزار تا ۲۵ هزار تومان هزینه یک شب بیآرتی خوابی در تهران است. بسیاری به جای اجاره خانه اینجا میخوابند. البته بیآرتی خوابی چندان هم راحت نیست، حداقل تا صبح باید پنج بار اتوبوس عوض کنند و چند دقیقه بین هر بار پیاده و سوار شدن سرما را تحمل کنند.

ادامه ◄