خشم عمومی در پی انتشار ویدئوی اذیت و آزار یک زن جوان آبادانی

ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که صحنه‌ای دلخراش و خشمگین‌کننده از اذیت و آزار یک زن جوان آبادانی را نشان می‌داد. واکنش‌ها در فضای مجازی حاکی از موج خشمی عمومی بود.

ویدئوی منتشرشده زن جوانی را با سر و صورت خون‌آلود و بی‌حال بر زمین افتاده در محاصره دو زن و چند مرد، ظاهراً در بریم آبادان نشان می‌دهد. یک مأمور حراست به آنها نزدیک می‌شود، پایش را بر بدن زن جوان مجروح می‌گذارد، و سپس با لمس سینه‌های او، او را آزار جنسی می‌دهد.

زین‌العابدین موسوی، فرماندار ویژه آبادان در این‌باره به همشهری آنلاین گفت: «این اتفاق دیروز در آبادان افتاده و دیشب چهارشنبه ۳۰ مهرماه این افراد بازداشت شدند.» به گفته موسوی، مأمور حراست آزارگر نیز از نیروهای حراست فیزیکی پالایشگاه آبادان بوده.

امیرسام کمایی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان نیز به برنا گفته بود که «مامور حراست فیزیکی پالایشگاه آبادان که در صحنه دستگیری بدن زن جوان را لمس کرده و مرتکب رفتاری غیر اخلاقی شده بود، با دستور مقام قضایی دستگیر شد.»

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس اطلاعات منتشرشده در فضای مجازی یکی از مدیران سابق پالایشگاه آبادان به این زن جوان تجاوز کرده، و زن جوان نیز پس از بارداری به خانه مرد متجاوز رفته اما خانواده مرد او را کتک می‌زنند.

برگرفته ای از سایت رادیو زمانه ، ۲۳ اکتبر ۲۰۲۰