بهنام صفوی، خواننده سرشناس پاپ ایرانی درگذشت

بهنام صفوی، خواننده پاپ ایرانی دوشنبه ۲۳ ازدیبهشت در اثر پیامدهای ضایعه مغزی در بیمارستانی در اصفهان درگذشت. نام او در سال ۱۳۸۵ با قطعه «تمنا» بر سر زبان‌ها افتاد.

بهنام صفوی، خواننده سرشناس پاپ ایرانی

به گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا) مدیر برنامه‌های بهنام صفوی درگذشت این خواننده پاپ سرشناس ایرانی را تأیید کرده است.

بهنام صفوی از سال ۱۳۹۲ دچار ضایعه مغزی شده بود که با پیشرفت بیماری‌اش در صبح ۲۹ تیرماه ۱۳۹۴ مجبور به عمل جراحی شد. او پس از عمل، آلبوم جدیدش را «معجزه» نامیده بود. بیماری صفوی در سال ۱۳۹۶ صفوی تشدید شد و این‌بار برای درمان به آلمان سفر کرد اما بیماری مجدداً بازگشت، سطح هوشیاری او کاهش یافت و سرانجام صبح دوشنبه او در اثر ضایعه مغزی پس از تحمل شش سال بیماری در بیمارستان میلاد اصفهان درگذشت. مراسم تشییع و تدفین او در شاهین شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

بهنام صفوی در کودکی موسیقی را با ساز پیانو به شکل خودآموز آغاز کرد و سپس به سازهای کوبه‌ای روی آورد. با قطعه «تمنا» نامش بر سر زبان‌ها افتاد و نخستین آلبوم‌اش را با نام «عشق من باش»  در سال ۱۳۸۸ منتشر کرد. «آرامش» ( ۱۳۹۱)، «فوق‌العاده» (۱۳۹۳ ) و «معجزه» ( ۱۳۹۵) سه آلبوم دیگر اوست.

بهنام صفوی بعد از اقبال نخستین آلبوم «عشق من باش» در گفت‌وگویی می‌گوید:

«در “عشق من باش” هیچ نقشی بازی نمی‌کنم. این آلبوم سراسر سرگذشت زندگی خودم در آن مقطع بوده و سراسر حاصل روحیات خودم در دوره‌ای از زندگی‌ام بوده است.»

او در ادامه همین گفت‌و‌گو بر ضرورت فروتنی تأکید می‌کند:

«من بهنام صفوی همیشه جلوی آینه می‌روم و به خودم می‌گویم اگر یک اپسیلون هم در دل مردم جا داشته باشم که لطف مردم است، هیچ وقت اینطور نشود که مغرور شوم و بگویم کار من دیگر تمام شده.»

نقل از رادیو زمانه