شاهزاده رضا پهلوی: جهان به زودی صحنه فروریختن قلعه ستم جمهوری اسلامی را خواهد دید

شاهزاده رضا پهلوی با حمایت مجدد از اعتراضات و اعتصابات کارگران و کشاورزان در ایران، در پیامی خطاب به اعتصاب‌کنندگان گفت که «این اعتصابات جلوه‌ای از همبستگی ملی‌ بی‌سابقه‌ای است که در نافرمانی مدنی بزرگ روز ۲۸ خرداد از خود نشان دادید.»

وی افزود: «این همبستگی ملی را ما امروز در اعتصاب شجاعانه کارگران پالایشگاه‌ها و نیروگاه‌ها می‌بینیم. در اعتراضات مستمر کشاورزان و دامداران و بازنشستگان، و در تجمعات اعتراضی و فریادهای شبانه‌ مردمی که می‌خواهند شهروند باشند نه برده و رعیت خامنه‌ای، و به درستی علیه او و رژیم بی‌کفایتش شعار می‌دهند.»

شاهزاده رضا پهلوی مهر ماه سال گذشته با انتشار پیامی با عنوان «پیمان نوین» از همه مخالفان جمهوری اسلامی در داخل کشور خواسته بود تا اعتراض، اعتصاب و نافرمانی مدنی در نقاط مختلف ایران را به هم پیوند بزنند.

شاهزاده رضا پهلوی در بخش دیگری از پیام امروز خود گفت: «آغوش‌ ما به روی کسانی که جبهه دشمنان ملت را ترک می‌کنند و به ملت می‌پیوندند گشوده است.»

«در جبهه ایران بر خلاف جبهه جمهوری اسلامی، همه ملت ایران با هر دین و مذهب و باور، و از هر زبان و قومی جای دارند. ما برای باز‌پس‌گیری کشورمان از ضحاکیان، باید صفوف خود را مستحکم‌تر، نظم و انضباط در میدان مبارزه را بیشتر، فریاد خود را رساتر، و اراده خود را قوی‌تر کنیم.»

شاهزاده رضا پهلوی با تاکید بر ضرورت همبستگی و اتحاد، گفت: «در مقابل تفرقه‌انگیزان هوشیار باشیم و ایران متحد را نه فقط در کلام و زبان، بلکه در عمل به نمایش بگذاریم. این اتحاد و همبستگی رمز پیروزی جنبش بزرگ و بر حق ماست.»

او در پایان بر همراهی با مردم تا پیروزی بر «رژیم غاصب و بازگشت عظمت ایران»  تاکید کرد و گفت: «باور دارم که به زودی جهان صحنه فروریختن قلعه ستم جمهوری اسلامی را خواهد دید.»

برگرفته ای از سایت ایندیپندنت به زبان فارسی، ۱۱ جولای ۲۰۲۱