ما و جنگ گرگها بر سر قدرت

رژیم دیکتاتور دینی در عرضه بین المللی شدیدا ضعیف شده و منابع مالی خود را از دست داده و درگیری گروه های قدرت در حال تشدید بوده و با شرایط بحرانی اقتصادی داخلی دست به گریبان است.
شرایط موجود را نباید از دست داد. اکنون که گرگ ها به جان هم افتاده اند بهتر زمانی است برای اتحاد فعالان اپوزیسیون سکولار – دمکرات مردمی حول محور سرنگونی رژیم دیکتاتوری برای رسیدن به جامعه ای سکولار دموکرات.

ادامه ◄

طوفانی در راه است

در ماندگی رژیم در حل مسائل اقتصادی و برآوردن نیازهای معیشیتی و سیاسی و اجتماعی، در کنار فشارهای تحریم و در انزوا قرار گرفتن بین المللی، باعث شده که رهبران دینی حکومت اسلامی در موقعیت بسیار وخیمی قرار گيرند و بنظر میرسد که اين وخامت اوضاع داخلی نمی تواند نشانی از وقوع طوفانی اجتماعی و سیاسی در داخل کشور را با خود نداشته باشد.

ادامه ◄

آمادگی برای بدترین سناریو؟

واقعيت آن است که «جنگ اقتصادی» که با اقتدار تمام در حال انجام است جنگ اقتصادی جنگ گرگ هاست: حمله از هر گوشه ای صورت می گیرد و وقتی طعمه از پا بیفتد یا بايد دست بخودکشی زند و یا با تلاش مذبوحانه سعی در فرار کند. اما صف گرگ ها بسیار طولانی ست و همه در کمين اند و طعمه باید تسلیم شود. این، در واقع، همان قاعدهء جنگ اقتصادی است که روزگاری روسیه ابداع اش کرد و خودش هم در آن گرفتار شد و فروپاشید.

ادامه ◄