اقدامات سپاه برای مقابله با کرونا! نوشته شراگیم زند

در پی اعلام آمادگی سپاه پاسداران برای همکاری با وزارت بهداشت برای مقابله با ویروس کرونا موجی از «نه تو رو خدا زحمت نکشین…» و «از شما به ما رسیده…» جامعه را فرا گرفت. به هر حال از آنجا که سپاه معطل تعارفات من و شما نمی‌ماند؛ قطعا در این ماجرا نیز ورود خواهد کرد. ما در این جستار مراحل ورود سپاه برای حل معضل کرونا را تشریح می‌نماییم.

گام اول – گام اول گام اقتصادی ست. سپاه در این مرحله با توجه به نیاز روزافزون جامعه به خرید ماسک، دستکش و مواد شوینده و ضدعفونی کننده خود به صورت متمرکز با ثبت چندین شرکت توسط جمعی از سرداران سپاه و خانواده های محترم‌شان واردات این اجناس را به دست می‌گیرد. در این میان اگر وارد کنندگان متفرقه سعی کنند در خدمات‌رسانی سپاه اخلال ایجاد نمایند، سپاه کاملا انقلابی برخورد کرده و آنها را تحت عنوان سلطان ماسک و سلطان شوینده و سلطان الکل طبی و این چیزها نه تنها از صحنه اقتصاد که از صحنه روزگار محو خواهد کرد.

گام دوم – از آنجا که مساله کرونا دستاویز رسانه های معاند برای سیاه نمایی و تشویش اذهان عمومی شده است، گام دوم سپاه کشف و خنثی سازی «متمارضان» و «کرونانمایان» از کرونایی های واقعی ست!

در این مرحله اطلاعات سپاه نقش محوری و کلیدی دارد و با شناسایی افرادی که چاییدن معمولی خود را به عنوان کرونا جار زده اند؛ این افراد را دستگیر و تحت بازجویی های فنی قرار می‌دهد. تجربه و سابقه عملکرد عزیزان ما در اطلاعات سپاه نشان می‌دهد که بالغ بر ۹۰ درصد کسانی که عنوان می‌کنند کرونا گرفته اند با مشاهده بطری‌های بزرگ روغن بنفشه در اتاق بازجویی ادعای خود را پس خواهند گرفت. آن ده درصد باقیمانده هم به هر حال در خلال بازجویی به خاطر مشکلات روحی روانی خودکشی می‌کنند که خب «کان لم یکن» تلقی خواهند شد.

گام سوم – شناسایی کرونایی های واقعی و اقدامات درمانی

در این مرحله سپاه با شناسایی معدود کسانی که مشکوک به داشتن ویروس کرونای واقعی هستند، اقدام به آزمایش های دقیق تر از ایشان می‌نماید. البته از آنجا که کیت های وارداتی مخصوص تشخیص کرونا تعدادشان محدود است و فقط برای خدمتگزاران ملت و خانواده های محترمشان است؛ روش تشخیص کرونا برای افراد معمولی روش‌های سنتی ست. این روش شامل «معاینه گلو با چوب بستنی» و «شنود صدای سرفه با گوشی پزشکی» و «برو خونه اگه تا دو هفته خوب نشدی باز بیا» است. در صورتی که در این مرحله تست کرونا مثبت بود اقدامات اولیه درمانی شامل استریلیزاسیون با اسفند و شیاف پنبه آغشته به روغن بنفشه در مورد ایشان انجام و پس از بسته بندی به بیمارستان‌های دور افتاده، جایی که حضورشان حساسیت زا نباشد و خوراک به رسانه های بیگانه ندهد ارسال خواهند شد.

گام چهارم – همدردی با کرونازدگان و تقویت روحیه عمومی

در این مرحله عزیزان سپاهی اقدام به برپایی مانورهای روحیه بخش در رابطه با کرونا می‌نمایند. اجرای پرفورمنس در فرودگاه با همخوانی ترانه «حتی اگه بمیرمم عشقت نمیره از سرم» در حالی که تی-شرت‌های منقوش به تمثال مبارک رهبری بر تن اجرا کنندگان است یک راه برای تقویت روحیه جمعی ست. برگزاری مراسم سینه زنی، نوحه خوانی، مداحی و بالا زدن پاچه ها و خواندن نوحه هایی مانند «ما خانه به دوشان غم کرونا نداریم» و «کرونا کرونا ما داریم میاییم» نیز نشان دهنده آمادگی و روحیه بالای عزیزان ما در سپاه برای مقابله با این ویروس است. در کنار این برنامه ها برای بازگرداندن آرامش روانی به جامعه «تظاهر به داشتن کرونا» نیز توسط توسط سرداران محترم سپاه در دستور کار قرار خواهد گرفت. به این شکل که این عزیزان با لبخندی بر لب و با آرامش کامل کرونا داشتن خود را اعلام کرده تا هم نشان بدهند کرونا «ننه من غریبم بازی» ندارد و هم ثابت کنند که آنها هم جدای از مردم نیستند و اگر مشکلی هست برای همه هست!

گام پنجم – انتقام سخت

در این مرحله علی‌رغم مدیریت انقلابی ویروس کرونا تعداد زیادی را آلوده کرده و هر لحظه بیم آن می‌رود که جدی جدی به مسئولین عزیز ما نیز سرایت کند. اینجا دیگر سپاه به شکل ضربتی وارد عمل می‌شود تا ریشه فتنه کرونا را نیز مثل سایر فتنه ها در کشور بخشکاند. اعزام اکیپ های تک تیرانداز و استقرار آنها بالای ساختمان‌های بلند و رصد کردن رفت و آمد مردم با دوربین های حرارت سنج و نقطه زنی مواردی که دمای بدنشان بالاتر از حد عادی ست گام آخر سپاه پاسداران برای مقابله با کروناست. در این مرحله سپاه مشت آهنین خود را به این ویروس بی صفت و ایادی داخلی آن نشان می‌دهد و کلا ماجرا را چند روزه «جمع» می‌کند.

منبع: سایت ایران وایر، ۲۶ فوریه ۲۰۲۰