مسیح علینژاد در برابر لشگریان مغول. نوشته سام قندچی

درباره‌ی خانم مسیح علینژاد خیلی نوشته ام گرچه آشنایی شخصی یا تماسی با ایشان ندارم. در حقیقت در این ۴۱ سال خیلی‌ها جایزه ی حقوق بشر و صدها جایزه ی دیگر در این خارج کشور به نام حقوق بشر، جنبش مدنی و اپوزیسیون گرفتند اما یا جرئت مقابله با جریانات لابی‌گری را نداشتند یا خودشان در پشت سر توسط همین لابی‌گران حمایت می شدند، لابی‌گرانی که اصل نیرو در خارج برای حفظ رژیم کوکلاکس کلان‌های اسلامی در ایران بوده و هستند.

همین چند لحظه پیش توییت خانم مسیح علینژاد را دیدم که مورد حمله ی لابی های رژیم اسلامی در آمریکا، و یک اسلام‌گرای عضو کنگره آمریکا قرار گرفته است. این جریانات را ساده نگیرید، در این آمریکا کسی را به جرم سیاسی به زندان نمی اندازند اما این همدستان کوکلاکس کلان‌های اسلامی به قول معروف حمله به جیب آنهایی می کنند که با آنها در مقابله هستند و مخالفان خود را از نان خوردن می‌اندازند. مخالفان سیاسی خود را بیکار می کنند که در دوران ریاست جمهوری پرزیدنت اوباما به راحتی این کار را درباره ی بسیاری از مخالفان لابی‌گران کردند وقتی این لابی‌گران رژیم اسلامی هر روز در کاخ سفید بودند. همه‌ی ما به دادگاه کشیده شدن آقای حسن داعی توسط وکیل‌های این لابی‌گران را به یاد داریم وقتی مخالف خود را با پول فراوانی که دارند با حمله ی حقوقی مواجه می کنند، و تا آدم را بی‌خانمان نکنند دست بر نمی دارند، و از سوی دیگر از آنهایی که با شعارهای نه سیخ بسوزه و نه کباب همه‌ی این سال‌ها، مستقیم و غیرمستقیم به قدرت گرفتن این لابی‌گران در آمریکا و اروپا یاری رساندند، سلبریتی برای ایرانیان اختراع می کنند.

حواسمان باشد که خانم مسیح علینژاد را ساکت نکنند و با این امید که موفقیت‌های بیشتر در تلاش‌هایی که می کند بدست آورد. این لابی‌گریان خیلی بی شرف هستند، یک عده را با تطمیع و پول، فرمان‌بردار خود کردند و یک عده را هم با برچسب زدن به مخالفان رژیم بعنوان «جنگ طلب» و امثالهم به همکاری با خودشان کشاندند، و در یک کلام کوکلاکس کلان‌های اسلامیِ بدتر از لشگر مغول از هیچ قساوتی علیه مخالفان لابی‌گران در این سال‌ها در آمریکا، کم نگذاشتند. و خیلی از اینها رفته اند در رسانه های مختلف خارج کشور حتی بعنوان هواداران اقلیت‌های مذهبی و با ظاهر هم‌نظر با جریانات سیاسی شناخته شده ی برانداز، نفوذ کرده اند، وقتی کار اصلی شان بیرون انداختن مخالفان لابی‌گران از همین تلویزیون‌ها بوده است. بروید مطالبی را در آرشیو همین رسانه های بین المللی طی ۱۰ سال گذشته بخوانید که مقالات ادیتوریال هست که در آن مقالات این جریانات لابی‌گری رژیم بعنوان نماینده‌ی ایرانیان در آمریکا معرفی شده اند و از آن رسانه ها بپرسید آن مطالب را چه کسانی در سایت‌های آن رسانه ها درج کرده بودند چون مقاله ی ادیتوریال نویسنده‌ی مشخص دارد هرچند ممکن است با فریب دادن مدیر مسؤل در هر زمانی مطلب انتشار پیدا کرده باشد. و اگر کسی از عوامل آنها نام ببرد، فردا وکلایشان آماده اند که نظیر ماجرای حسن داعی شما را به دادگاه بکشند و هستی و نیستی شما را نابود کنند. این کاری است که با پول‌های رژیم اسلامی در قلب دموکراسی آمریکا این لابی‌گران رژیم اسلامی می کنند.

توییت خانم مسیح علینژاد را با دقت مطالعه کنید (https://twitter.com/AlinejadMasih/status/1243286627511869448). اینها توهم نیست واقعیتی تلخ است که عده ای بنام اپوزیسیون همه‌ی این سال‌ها بطور مداوم و با تشکیلاتی قوی با برخورداری از حمایت مالی رژیم اسلامی حاکم بر ایران، مشغول به خفه کردن صدای مخالفان رژیم اسلامی در آمریکا بوده و هستند و ناجوانمردانه از هر وسیله ای برای این هدف پلید، استفاده کرده اند.

به امید جمهوری آینده نگر دموکراتیک و سکولار در ایران، سام قندچی

IRANSCOPE.COM
http://www.ghandchi.com

هشتم فروردین ماه ۱۳۹۹ March 27, 2020