دستکم ۱۱ تجمع اعتراضی برگزار شد

پنجشنبه ۱۹ اسفندماه، جمعی از کارکنان جهاد کشاورزی در شهر های قم، شهرکرد و کرمانشاه، در مقابل ساختمان سازمان جهاد کشاورزی و در شهرستانهای جوانرود، شاهین شهر و میمه، تیران و کرون، خوی و لردگان در مقابل ساختمان مدیریت جهاد کشاورزی و همچنین تعداد دیگری از این افراد در دهستان کانی بازر و در مقابل دفتر نماینده شهرهای شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از شهروندان و دوستداران محیط زیست در تفرجگاه دشت سورین شهرستان بانه، در تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، طی روزهای گذشته، جمعی از کارکنان جهاد کشاورزی در شهر های قم، شهرکرد و کرمانشاه، در مقابل ساختمان سازمان جهاد کشاورزی و در شهرستانهای جوانرود، شاهین شهر و میمه، تیران و کرون، خوی و لردگان در مقابل ساختمان مدیریت جهاد کشاورزی و همچنین تعداد دیگری از این افراد در دهستان کانی بازر و در مقابل دفتر نماینده شهرهای شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

تجمع کارکنان جهاد کشاورزی در اعتراض به عدم تصویب طرح تسری فوق العاده خاص جهت افزایش حقوق کارکنان این سازمان، وضعیت نامناسب معیشتی آنها و عدم همخوانی آن با نرخ تورم و گرانی صورت گرفته است.

به گزارش ایرنا، روز چهارشنبه ١٨ اسفند ۱۴۰۰، جمعی از شهروندان و دوستداران محیط زیست در اعتراض به قطع گسترده درختان بلوط در تفرجگاه دشت سورین شهرستان بانه در محل این حادثه دست به تجمع زدند.

طی روزهای اخیر، حدود ۴۰۰ اصله درخت و ۱۳۰۰ نهال بلوط در منطقه گردشگری سورین شهرستان بانه با هدف توسعه باغات توسط افراد سودجو و زمین خواران قطع شده بود.

برگرفته ای از سایت هرانا (مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران)،  ۱۱ مارس ۲۰۲۲