دستکم ۱۴ تجمع اعتراضی برگزار شد

یکشنبه ۲۱ فروردین، شماری از بازنشستگان تامین اجتماعی در تهران در مقابل ساختمان مجلس و در شهرهای کرج، قزوین، کرمانشاه، اصفهان، تبریز، خرم آباد، کرمان، ایلام، رشت، اهواز و اراک در مقابل ساختمان تامین اجتماعی این شهرها، گروهی از مالباختگان شبکه رمز ارز “کینگ مانی” شرکت بادران گستران در مقابل دادسرای عمومی و انقلاب تهران و تعدادی از کارگران‌ کارخانه کیان تایر در مقابل نهاد ریاست جمهوری در تهران در تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

بازنشستگان معترض در تهران در مقابل ساختمان مجلس و در شهرهای کرج، قزوین، کرمانشاه، اصفهان، تبریز، خرم آباد، کرمان، ایلام، اهواز، رشت و اراک در مقابل ساختمان تامین اجتماعی این شهرها دست به تجمع زدند.

بازنشستگان معترض برخی از مطالبات خود را افزایش مستمری های دریافتی در موازات خط فقر، اجرای قانون همسان سازی حقوق، رفع مشکلات بیمه تکمیلی، پرداخت پاداش آخر سال و همچنین محاسبه سوابق مشاغل سخت و زیان آور در محاسبات متناسب سازی، عنوان کردند.

تجمع مالباختگان شبکه رمز ارز “کینگ مانی”
به گزارش هرانا، امروز یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱، شماری از مالباختگان شبکه رمز ارز “کینگ مانی” شرکت بادران گستران، در مقابل دادسرای عمومی و انقلاب تهران دست به تجمع اعتراضی زدند.

شهروندان حاضر در این تجمع با سر دادن شعار هایی خواهان برگرداندن سرمایه های از دست رفته خود و بازداشت متهمان این پرونده شدند.

تجمع کارگران‌ کارخانه کیان تایر
به گزارش ایلنا، امروز یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱، شماری از کارگران‌ کارخانه کیان تایر در مقابل نهاد ریاست جمهوری در تهران، دست به تجمع زدند.

کارگران کیان تایر در این تجمع ضمن اعتراض به تعطیلی این کارخانه، خواستار تعیین تکلیف مالکیت کارخانه شدند.

برگرفته ای از سایت هرانا (مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران)، ۱۱ آوریل ۲۰۲۲