دستکم ۱۷ تجمع اعتراضی برگزار شد

طی دو روز اخیر، شماری از بازنشستگان صنعت نفت در مقابل ساختمان صندوق‌های بازنشستگی، پس‌انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت در شهرهای شیراز، اراک، اهواز، تهران، کرج، اصفهان، آبادان، اردبیل، شاهین شهر، کرمانشاه و تبریز، شماری از کشاورزان اصفهان در مقابل ساختمان استانداری اصفهان، جمعی از رزیدنت های دانشکده دندانپزشکی تهران و شیراز در مقابل دانشکده های خود، جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات در مقابل ساختمان ستاد اجرایی فرمان امام در تهران، جمعی از اعضای کادر سلامت مجتمع های خصوصی دانشگاه علوم پزشکی تبریز مقابل استانداری آذربایجان‌شرقی و گروهی از سپرده گذاران کاسپین رشت در مقابل این موسسه، در تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

آن ها از جمله مطالبات خود را اجرای کامل طرح همسان سازی عنوان کردند.

تجمع کشاورزان اصفهان
به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، روز دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱، شماری از کشاورزان اصفهان با برگزاری تجمع اعتراضی در مقابل ساختمان استانداری اصفهان خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

آن ها از جمله مطالبات خود را دریافت حق آبه عنوان کردند.

تجمع رزیدنت های دانشکده دندانپزشکی تهران و شیراز
به گزارش خبرگزاری هرانا، امروز سه ‌شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱، جمعی از رزیدنت های دانشکده دندانپزشکی تهران و شیراز در مقابل دانشکده های خود دست به تجمع زدند.

آن ها دلیل تجمع خود را اعتراض به عدم افزایش حقوق برابر با رزیدنت های پزشکی عنوان کردند.

تجمع بازنشستگان شرکت مخابرات
به گزارش خبرگزاری هرانا، امروز سه ‌شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱، جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالبات خود در مقابل ساختمان ستاد اجرایی فرمان امام در تهران دست به تجمع زدند.

بازنشستگان مخابرات خواستار اجرای کامل آیین‌نامه مصوب این شرکت و پرداخت معوقات ۱۳ ساله خود هستند.

ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که نشان می دهد این تجمع با برخورد ماموران همراه بوده و به درگیری منجر شده است.

تجمع کادر سلامت بخش خصوصی تبریز
به گزارش تبریز بیدار، امروز سه ‌شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱، جمعی از اعضای کادر سلامت مجتمع های خصوصی دانشگاه علوم پزشکی تبریز مقابل استانداری آذربایجان‌شرقی دست به تجمع اعتراضی زدند.

آن ها طی این تجمع خواستار پرداخت ۵ ماه حقوق معوقه، حذف شرکت های پیمانکاری و تبدیل وضعیت شغلی خود شدند.

تجمع سپرده گذاران کاسپین رشت
به گزارش منوتو، امروز سه ‌شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱، گروهی از سپرده گذاران کاسپین رشت در مقابل این موسسه دست به تجمع اعتراضی زدند.

آن ها دلیل تجمع خود را اعتراضی به عدم دریافت سود حساب بانکی خود عنوان کردند.

برگرفته ای از سایت هرانا (مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران)، ۱۳ آوریل ۲۰۲۲