دستکم ۵ تجمع اعتراضی برگزار شد

طی روزهای گذشته و روز پنجشنبه ۹ تیرماه، جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی استان خوزستان در مقابل ساختمان فرمانداری اهواز، جمعی از کشاورزان و رانندگان تراکتور گتوند همراه با تراکتورهای خود در مقابل ساختمان فرمانداری این شهرستان، تعدادی از کارشناسان بانک کشاورزی در مقابل ساختمان مرکزی این بانک در تهران، تنی چند از مالباختگان صرافی «کریپتولند» در مقابل دادسرای عمومی و انقلاب تهران و شماری از پرسنل بیمارستان کرمی اهواز در این شهر، در تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

بازنشستگان معترض در این تجمع شعارهایی از قیبل «رئیسی دروغگو، حاصل وعده هات کو» را سر دادند.

تجمع بازنشستگان در اعتراض به اجرایی نشدن مصوبه مزدی شورای عالی کار و وضعیت بد معیشتی آنها صورت گرفته است.

تجمع کشاورزان و رانندگان تراکتور در گتوند
به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، جمعی از کشاورزان و رانندگان تراکتور گتوند همراه با تراکتورهای خود در مقابل ساختمان فرمانداری این شهرستان تجمع کردند.

بر اساس این گزارش، تجمع این شهروندان در اعتراض به کاهش سهمیه سوخت و دیگر مطالباتشان صورت گرفته است.

تجمع کارشناسان بانک کشاورزی در تهران
به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، طی روزهای اخیر کارشناسان بانک کشاورزی در مقابل ساختمان مرکزی این بانک در تهران دست به تجمع زدند.

بر اساس این گزارش، این افراد نسبت به بی‌توجهی وزیر اقتصاد و مسئولان بانک کشاورزی در خصوص معضلات معیشتی خود اعتراض کردند.

کارشناسان معترض همچنین با برپایی تجمعات مشابه در داخل ساختمان نمازخانه بانک کشاورزی مرکزی، خواهان رسیدگی مسئولان به مطالبات خود شدند.

تجمع پرسنل “بیمارستان کرمی” اهواز
به گزارش کانال شورای بازنشستگان، روز چهارشنبه ۸ تیرماه ۱۴۰۱، شماری از پرسنل بیمارستان کرمی واقع در اهواز به دلیل عدم دریافت حقوق و مزایا دست به تجمع زدند.

معترضان در این تجمع خواستار رسیدگی به مطالبتشان شدند.

تجمع مالباختگان صرافی «کریپتولند»
به گزارش کانال گلوگاه ایران، روز چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱، شماری از مالباختگان صرافی «کریپتولند» در مقابل دادسرای عمومی و انقلاب تهران تجمع کردند.

بر اساس این گزارش، تجمع این شهروندان در اعتراض به عدم بازگشت سرمایه های از دست رفته آنها صورت گرفته است.

برگرفته ای از سایت هرانا (مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران)، ۱ جولای ۲۰۲۲