دستکم ۵ تجمع اعتراضی برگزار شد

طی روز گذشته و امروز سه‌شنبه ۴ مرداد، شماری از مالباختگان رامک خودرو در مقابل ساختمان جرایم اقتصادی در تهران، گروهی از مالکان زمین‌های «اصطلک» شهر جدید پردیس در ساختمان این شرکت واقع در میدان ونک تهران، تعدادی از کارگران شرکت مادیران واقع در شهرک صنعتی هشتگرد در محل این شرکت، جمعی از نگهبانان چاه ها و نیروهای دستورکاری تاسیسات شرکت نفت و گاز کارون در مقابل ستاد مدیریت شرکت مناطق نفت خیز جنوب در اهواز و تنی چند از کارگران خدماتی و فضای سبز شهرداری نیشابور در مقابل ساختمان شهرداری این شهر، در تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

تجمع مالکان زمین‌های «اصطلک» شهر جدید پردیس
به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، روز دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱، گروهی از مالکان زمین‌های «اصطلک» شهر جدید پردیس در اعتراض به فعالیت های غیرقانونی شرکت عمران، در ساختمان این شرکت واقع در میدان ونک تجمع اعتراضی برگزار کردند.

خریداران زمین‌های فاز شش پردیس در اعتراض به آنچه «غصب» زمین‌هایشان عنوان کردند، دست به این تجمع زدند.

تجمع کارگران شرکت مادیران
به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز سه‌شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱، شماری از کارگران شرکت مادیران واقع در شهرک صنعتی هشتگرد در محل این شرکت به دست به تجمع زدند.

این کارگران در اعتراض به سطح پایین حقوق، ساعت کاری بالا و کاهش مزایا دست به تجمع زدند.

تجمع نگهبانان چاه‌های نفتی اهواز
به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، روز دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱، جمعی از نگهبانان چاه ها و نیروهای دستورکاری تاسیسات شرکت نفت و گاز کارون در مقابل ستاد مدیریت شرکت مناطق نفت خیز جنوب در اهواز تجمع و خواهان رسیدگی مسئولان مربوطه به مطالبات خود شدند.

این کارگران در اعتراض به عدم تغییر وضعیت به قراردادی و محرومیت از برخی حقوق ومزایای دست به این تجمع زدند.

تجمع کارگران شهرداری نیشابور
به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز سه‌شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱، شماری از کارگران خدماتی و فضای سبز شهرداری نیشابور در اعتراض به عدم وصول مطالبات‌شان مقابل ساختمان شهرداری نیشابور دست به تجمع زدند.

برگرفته ای از سایت هرانا (مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران)، ۲۷ جولای ۲۰۲۲