فراخوان «جوانان محلات تهران» برای شنبه ۲۳مهر

آغاز یک پایان!
اطلاعیه شماره ۱۰ جوانان محلات تهران

صدای بلند آزادی‌خواهی ما مردم شجاع به گوش همه جهانیان رسیده و این نظام ظالم و رو سیاه هر روز به پایان نزدیکتر می‌شود.

نزدیک به یک ماه حضور ما در خیابان، نشان از شروع و طلعیه‌ای برای رهایی ایران و جهان از چنگال این نظام فاشیستی است.

علیرغم همه فشارها و سرکوب‌ها ما فداکارانه باز هم در میدان هستیم و به همگان اطمینان می‌دهیم که این راه هر قدر هم سخت و طولانی باشد اما در کنار هم خواهیم ایستاد و مطمئنیم که این نسل آزادی ایران را خواهد دید.

از تمامی جوانان و مردم محلات تهران و سراسر ایران می‌خواهیم به نام خودشان و به نام آزادی و در هماهنگی با گروه‌های مختلف اما هم مسیر، روز شنبه ۲۳ مهر از ساعت ۱۲ ظهر در تمام مکان‌هایی که مزدوران و سرکوبگران حضور ندارند، جمع شوند و شعار مرگ بر دیکتاتور سر دهند.

حضور ما همچنان محله‌محور است تا به همراه هم، مکان‌های جدید برای اعتراضات با در نظر گرفتن کاهش هزینه‌های جانی را بیابیم این مسئله باعث کاهش فشار حضور سرکوبگران در مکان‌های اصلی شهرها نیز می‌شود.

راه پیروزی، استفاده از روش‌های جدید اعتراض است. در میدان حضور پیدا کنیم که بهترین فیلترشکن این روزها خیابان است. سرکوبگران با قطع اینترنت به خیال خود راه آزادی را بر مردم بسته‌اند اما نمی‌دانند ما با اعتماد به یکدیگر خیابان را گورستان فیلترینگ و همه محدودیت‌ها خواهیم کرد. همانطور که از دانش‌آموز تا دانشجو، از کارگر تا کارمند، ما در کنار هم آغاز این پایان پر از سیاهی را فریاد زده‌ایم.

ما مردم، میدان‌دار این راه پر از شوق و شور و شجاعت هستیم. میدانی که اوباش حکومت برای گرفتن جان هزاران بی‌گناه از آن استفاده کردند برای ما آوردگاه آزادی‌خواهی و حق‌طلبی شد و جان تازه‌ای به واژه‌ها و حرکت‌های آزادی‌خواهانه این سالها بخشیدیم.

از مبارزان راه آزادی در خارج از کشور می‌خواهیم با اتحاد و همدلی در کنار مردم ایران به دنبال راه کارهای مختلف برای کمک به مردم شجاع داخل ایران باشند.

کنار هم باشیم تا پیروزی نهایی…

بیانیه و اطلاعیه‌های بعدی را از حساب توییتر و اینستاگرام ما دنبال کنید.

TWITTER : @javanane_t
INSTAGRAM : javanane_teh

برگفته ای از سایت ایران امروز، ۱۴ اکتبر ۲۰۲۲