فراخوان جوانان محلات تهران برای ۳۰ مهر و ۴ آبان

اطلاعیه شماره ۱۳ جوانان محلات تهران

ژینا اسم رمز ماست

اکنون که بیش از یک ماه از حضور انقلابی ما در خیابان‌های کشور می‌گذرد به پیشواز چهلمین روز شهادت #ژینا_امینی دختر نازنین سرزمین‌مان می‌رویم. به نام ژینا و تمام شهیدان راه آزادی، به خیابان‌های تهران و تمام شهرها می‌آییم تا بار دیگر فریاد بزنیم جمهوری اسلامی نمیخایم نمیخایم.

حال که مسیر انقلاب ما آغاز شده است باید بدانیم که این راه پر مشقت نیاز به شجاعت و اتحاد بیشتری دارد همچنان باید در کنار یکدیگر به مبارزات خود ادامه دهیم. حضور در خیابان‌ها، اعتصاب‌ها، شعارنویسی‌ها، شعارهای شبانه و بوق‌های ممتد ماشین‌ها همه و همه انقلاب را زنده نگه می‌دارند. همچنین از ابتکارهای شما برای گروه‌های پنج نفر در جهت حرکت گروهی و حامیانه از یکدیگر استقبال می‌کنیم اما در نظر داشته باشید که موارد ایمنی را در ارتباط با هم رعایت کنید!

درود می‌فرستیم به تمام عزیزانمان که در صنایع نفت و پتروشیمی و گاز و همچنین نیشکر هفت‌تپه با اعتصاب خود آتش انقلاب را زنده نگه داشته‌اند و همچنین دانشجویان شجاع و دلیری که با وجود سرکوب‌های شدید به مبارزات خود ادامه می‌دهند.

لازم به یادآوری می‌دانیم که رژیم جمهوری اسلامی مدتهاست که نماینده مردم ایران نیست در نتیجه ما نیز از کمپین اخراج سفرا و مزدوران نظام از لانه‌های فساد و ترور در تمام کشورها حمایت می‌کنیم و بار دیگر هموطنان خارج از کشور را به ادامه حمایت از خیزش علیه جمهوری اسلامی، مخصوصا با حضور در تظاهرات ۳۰ مهر (۲۲ اکتبر) در برلین، فرامی‌خوانیم.

این بار وعده‌ی ما شنبه ۳۰ مهرماه و چهارشنبه ۴ آبان ماه
از ساعت ۱۱ صبح در محلات اطراف بازار و دانشگاه‌ها
از ساعت ۱۵ حضور در محلات تهران و تمام شهرهای ایران

خوب گوش کنید! آیا می‌شنوید؟ این صدای انقلاب جوانانی است که مرگ با عزت را به زندگی با ذلت ترجیح داده‌اند.

برگفته ای از سایت ایران امروز، ۲۰ اکتبر ۲۰۲۲