سعید آذری: نیازی نیست علی دایی خودش را به کفتارها ثابت کند

«سعید آذری» مدیرعامل سابق باشگاه‌های ذوب‌آهن و فولاد خوزستان، در واکنش به توهین مهمان برنامه شبکه افق سازمان صداوسیما حکومتی ایران در صفحه اینستاگرام خود نوشته است: «کسی که خود را به شیرها اثبات کرده، نیازی به اثبات خود به کفتار و لاشخور ندارد.»

دیروز (سه‌شنبه)، ویدیویی از صحبت‌های «امیرحسین حاجی نصیری» عضو سپاه قدس در تلویزیون حکومتی ایران واکنش برانگیز شد. او گفته بود «علی دایی» چون قدش دراز بود، توپ به سرش می‌خورده و وارد دروازه می‌شد. او همچنین از نهادهای امنیتی درخواست کرد ممنوع‌الخروجی علی دایی را لغو کنند تا با خروج او از کشور، «ایران تطهیر» شود.

سعید آذری در واکنش به این ادبیات نوشته است: «قد بلندت، قلب وسیعت، عقل فصیحت، هدایایی از حضرت حق بود که خوب می‌دانست آن‌ها را پای کدام بنده‌اش خرج کند. خداوند به بعضی سری به اندازه ابوالهل داد، اما دریغ از کمی ادب، تفکر و شعور.»

مدیرعامل پیشین باشگاه‌های ذوب‌آهن و فولاد که در دوران جوانی عضو تیم ملی وزنه‌برداری ایران نیز بود، خطاب به علی دایی نوشته است: «لازم نیست حساب این میزهای کوچک را بدهی. ما خودمان اینجا حساب می‌کنیم. میزهای بزرگ‌تر خارج از توان ما، بماند برای بزرگمردان.»

برگرفته از سایت ایران وایر، ۴ ژانویه ۲۰۲۳