برگزاری تجمعات اعتراضی

جمعی از کارگران پروژه پتروشیمی دهلران در مسیر ورودی این پروژه، شماری از شهروندان ساکن هندیجان در مقابل فرمانداری این شهرستان و تعدای از شهروندان در شهرستان بخشایش در مقابل اداره آب و فاضلاب این شهرستان، در تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز پنجشنبه بیست و نهم تیر ۱۴۰۲، جمعی از کارگران پروژه پتروشیمی دهلران تجمع اعتراضی برگزار کردند.بر اساس این گزارش، این کارگران در اعتراض به تعطیلی پروژه و خبیکاری کارگران، در مسیر ورودی این پروژه دست به تجمع زدند. آنها پیشتر نیز مقابل فرمانداری شهرستان دهلران تجمع اعتراضی برگزار کرده بودند.

تجمع اعتراضی شماری از شهروندان هندیجان
به گزارش ایران اینترنشنال، شامگاه روز چهارشنبه بیست و هشتم تیرماه، جمعی از شهروندان هندیجان در اعتراض به جان باختن “مرتضی شعبانی، نوجوان هفده ساله سوختبر”، در مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع اعتراضی برگزار کردند.

تجمع اعتراضی شماری از مردم شهرستان بخشایش
به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، جمعی از شهروندان شهرستان بخشایش واقع در آذربایجان شرقی، در اعتراض به قطعی یک هفته آب آشامیدنی، در مقابل اداره آب و فاضلاب این شهرستان با سر دادن شعارهایی اعتراضی دست به تجمع زدند.

برگرفته ای از سایت هرانا (مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران)، ۲۱ جولای ۲۰۲۳