برگزاری تجمعات اعتراضی

روز یکشنبه دوازدهم شهریورماه، جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی مقابل ساختمان ادارات تامین اجتماعی شهرهای شوش، شوشتر، کرمانشاه و اهواز تجمع اعتراضی برگزار کردند. همزمان شماری از بازنشستگان فولاد به صورت جداگانه مقابل ساختمان های صندوق بازنشستگی فولاد اصفهان و تهران و همچنین جمعی از دامداران مجتمع دامپروری دام گستر مقابل ساختمان فرمانداری شهرستان ری با برگزاری تجمعاتی اعتراضی خوستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

بر اساس این گزارش، بازنشستگان معترض خواستار “اجرای صحیح مواد ۹۶ و ۱۱۱ قانون تامین اجتماعی، ترمیم مستمری‌ های خود، بهبود شرایط معیشتی، ارائه خدمات درمانی رایگان و پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی” هستند.

تجمع اعتراضی بازنشستگان فولاد در اصفهان و تهران
به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز یکشنبه دوازدهم شهریورماه ۱۴۰۲، شماری از بازنشستگان فولاد در اصفهان و تهران، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان به صورت جداگانه در مقابل ساختمان های صندوق بازنشستگی فولاد این شهرها، دست به تجمع زدند.

تجمع اعتراضی دامداران مجتمع دام گستر در شهرستان ری
به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز یکشنبه دوازدهم شهریورماه ۱۴۰۲، جمعی از دامداران مجتمع دامپروری دام گستر، مقابل ساختمان فرمانداری شهرستان ری دست به تجمع اعتراضی زدند.

در این گزارش آمده است: مجتمع دامپروری «دام گستر» فشافویه، اخیرا با وجود اینکه واحدهای دامداری این مجتمع مجوز ساخت و پروانه بهره برداری از ارگان های مربوطه را اخذ کرده اند، اما برخی تخریب‌ ها در آن اتفاق افتاده و همچنان نیز ادامه دارد. به عنوان مثال، روز سه شنبه هفدهم مرداد ماه ۱۵ واحد این دامداری توسط برخی از دستگاه‌ها و با حضور نیروی انتظامی تخریب شد.

برگرفته ای از سایت هرانا (مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران)،۴ سپتامبر ۲۰۲۳