دستکم هجده تجمع اعتراضی برگزار شد

دوشنبه هفدهم مهرماه، شماری از بازنشستگان مخابرات در مقابل ساختمان های شرکت مخابرات در شهرهای اهواز، کرمانشاه، ساری، تهران، خرم آباد، اردبیل، اصفهان، ایلام، سنندج، اراک، ارومیه، رشت، زنجان، زاهدان و بندرعباس و جمعی از کارکنان رسمی شرکت نفت شاغل در منطقه خارگ برای دومین روز متوالی در محل کار خود دست به تجمع زدند. از سوی دیگر، روز گذشته، جمعی از شهروندان دارای معلولیت با برگزاری تجمعات جداگانه در مقابل ساختمان های اداره کل بهزیستی در اراک و کرج خواهان رسیدگی به مطالبات خود شدند.

بازنشستگان معترض خواستار اجرای کامل آئین‌ نامه پرسنلی و استخدامی سال ۸۹ و رفع مشکلات بیمه درمانی خود هستند.

این تجمعات در مقابل و محل ساختمان های شرکت مخابرات در اهواز، کرمانشاه، ساری، تهران، خرم آباد، اردبیل، اصفهان، ایلام، سنندج، اراک، ارومیه، رشت، زنجان، زاهدان و بندرعباس برگزار شد.

تجمع اعتراضی کارکنان شرکت نفت در استان بوشهر
به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز دوشنبه هفدهم مهر، کارکنان رسمی شرکت نفت شاغل در منطقه خارگ برای دومین روز متوالی در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان در محل کار خود دست به تجمع زدند.

تجمع اعتراضی شهروندان دارای معلولیت
به گزارش کمپین پیگیری حقوق افراد دارای معلولیت، روز گذشته در ادامه تجمعات شهروندان دارای معلولیت در شهرهای مختلف، جمعی از این شهروندان با برگزاری تجمعات جداگانه در مقابل ساختمان های اداره کل بهزیستی در اراک و کرج خواهان رسیدگی به مطالبات خود شدند.

تجمع این شهروندان در اعتراض به عدم اجرای ماده ۲۷ قانون معلولان صورت گرفته است.

برگرفته ای از سایت هرانا (مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران)، ۱۰ اکتبر ۲۰۲۳