دستکم نوزده تجمع اعتراضی برگزار شد

یکشنبه هفتم آبان ماه، جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی مقابل ساختمان ادارات تامین اجتماعی شهرهای اراک، کرمانشاه، اهواز و شوش تجمع اعتراضی برگزار کردند. همچنین شماری از بازنشستگان فولاد در اهواز، تهران و اصفهان، گروهی از افراد دارای معلولیت در شهرهای تهران، اردبیل، ساری، اصفهان، اهواز، قم، کرمان، مشهد و تفرش، جمعی از کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری مقابل ساختمان مدیریت این شرکت، شماری از مینی‌بوس‌ داران مقابل فرمانداری کاشان و گروهی از کارکنان رسمی وزارت نفت شاغل در منطقه عملیاتی جزیره خارگ واقع در استان بوشهر در محل کار خود، با برگزاری تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

بازنشستگان معترض خواستار ترمیم مستمری ماهانه، برخورداری از درمان رایگان و خدمات رفاهی مکفی و اجرای باقیمانده همسان سازی حقوق و پرداخت معوقه‌ی آن از سال ۹۹ تاکنون هستند.

اجرای باقیمانده همسان سازی حقوق و پرداخت معوقه‌ ی آن از سال ۹۹ تاکنون، از دیگر مطالبات بازنشستگان معترض به شمار میرود.

تجمع اعتراضی بازنشستگان فولاد در شهرهای مختلف
به گزارش اتحادیه ازاد کارگران، امروز یکشنبه هفتم آبان ماه، شماری از بازنشستگان فولاد در اهواز، تهران و اصفهان مقابل ساختمان صندوق بازنشستگی در این شهر ها دست به تجمع اعتراضی زدند

بازنشستگان معترض با در دست داشتن نوشته هایی خواستار “تکمیل همسان سازی بر مبنای ویژگی های شاغل فولادی” و پرداخت مطالباتشان شدند.

تجمع افراد دارای معلولیت در شهرهای مختلف
به گزارش هرانا، امروز یکشنبه هفتم آبان ماه، شماری از افراد دارای معلولیت مقابل اداره بهزیستی شهرهای اردبیل، ساری، اصفهان، اهواز، قم، کرمان، مشهد و تفرش و جمعی از این افراد مقابل سازمان برنامه و بودجه در تهران دست به تجمع زدند.

تجمع اعتراضی کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری
به گزارش اتحادیه آزاد کارگران، امروز یکشنبه هفتم آبان، جمعی از کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان، مقابل ساختمان مدیریت این شرکت دست به تجمع زدند.

از مطالبات کارگران معترض میتوان به “حذف کامل سقف‌ حقوق و حذف محدودیت حق‌ سنوات بازنشستگی” اشاره کرد.

تجمع کارکنان رسمی وزارت نفت در بوشهر
به گزارش اتحادیه آزاد کارگران، امروز یکشنبه هفتم ابان، شماری از کارکنان رسمی وزارت نفت شاغل در منطقه عملیاتی جزیره خارگ واقع در استان بوشهر در محل کار خود تجمع اعتراضی برگزار کردند.

تجمع مینی بوس داران در کاشان
به گزارش اتحادیه آزاد کارگران، امروز یکشنبه هفتم آبان، جمعی از مینی‌بوس‌ داران مقابل فرمانداری کاشان دست به تجمع زدند.

بر اساس این گزارش، تجمع این افراد در اعتراض به “کمبود سهمیه گازوئیل” صورت گرفته است.

برگرفته ای از سایت هرانا (مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران)، ۳۰ اکتبر ۲۰۲۳