دستکم بیست و یک تجمع اعتراضی برگزار شد

روز دوشنبه بیست و هفتم آذر، شماری از بازنشستگان مخابرات در محل و مقابل ساختمان های این شرکت در شهرهای تبریز، اصفهان، شهرکرد، کرمانشاه، زنجان، تهران، اهواز، اراک، اردبیل، همدان، خرم آباد، بندرعباس، رشت، بجنورد، مریوان، سنندج، بیجار، شیراز و سقز و جمعی از بازنشستگان صنایع فولاد در اهواز و اصفهان، با برگزاری تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز دوشنبه بیست و هفتم آذر ۱۴۰۲، جمعی از بازنشستگان مخابرات استان های آذربایجان شرقی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، زنجان، تهران، خوزستان، مرکزی، اردبیل، همدان، لرستان، هرمزگان، گیلان، خراسان شمالی، کردستان، فارس دست به تجمع زدند.

این تجمعات در مقابل ساختمان های شرکت مخابرات در شهرهای تبریز، اصفهان، شهرکرد، کرمانشاه، زنجان، اهواز، اراک، اردبیل، همدان، خرم آباد، بندرعباس، رشت، بجنورد، مریوان، سنندج، بیجار، شیراز، سقز و در تهران در مقابل یکی از ساختمان های این شرکت در تهران برگزار شد.

بازنشستگان معترض خواستار اجرای کامل آئین‌ نامه پرسنلی و استخدامی سال ۸۹ و رفع مشکلات بیمه درمانی خود هستند.

این بازنشستگان همچنین به‌عدم پرداخت رفاهیات و خوار و بار، مشکلات مربوط به بیمه تکمیلی و افزایش سهم پرداختی بیمه‌ خود معترض هستند.

تجمع اعتراضی بازنشستگان فولاد در اهواز و اصفهان
به گزارش شورای بازنشستگان ایران، امروز جمعی از بازنشستگان فولاد استان های خوزستان و اصفهان تجمع برگزار کردند.

این تجمعات در یکی از خیابان های اطراف صندوق بازنشستگی شهرهای اهواز و اصفهان برگزار شد.

بازنشستگان خواستار “تکمیل همسان سازی بر مبنای ویژگی های شاغل فولادی” هستند.

برگرفته ای از سایت هرانا (مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران)، ۱۹ دسامبر ۲۰۲۳