برگزاری تجمع اعتراضی

چهارشنبه سیزدهم دی ماه، جمعی از کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در مقابل ساختمان مدیریت این شرکت، جمعی از کارگران شرکت فولاد پارس هفت تپه در مقابل ساختمان فرمانداری شهرستان شوش، شماری از کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران شاغل در میدان نفتی ابوذر در محل کار خود و گروهی از پرستاران و کارکنان بخش درمانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در مقابل این دانشگاه با برگزاری تجمعات اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند. از سوی دیگر روز گذشته شماری از حواله داران شرکت مدیران خودرو در مقابل ساختمان شورای رقابت در تهران، دست به تجمع اعتراضی زدند.

“حذف کامل سقف‌ حقوق، حذف محدودیت حق‌سنوات بازنشستگی، عودت کسورات مازاد مالیات، اجرای کامل ماده ۱۰ و پرداخت بک‌پی و عدم دست‌ درازی به صندوق بازنشستگی کارکنان نفت” از جمله مطالبات این کارگران محسوب میشود.

تجمع اعتراضی کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران
به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز چهارشنبه سیزدهم دی ۱۴۰۲، شماری از کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران شاغل در میدان نفتی ابوذر در محل کار خود تجمع کردند.

“حذف کامل سقف‌ حقوق، حذف محدودیت حق‌ سنوات بازنشستگی و عودت کسورات مازاد مالیات” از جمله مطالبات این کارگران به شمار می آید.

تجمع کارگران شرکت فولاد پارس هفت تپه
به گزارش سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه، امروز چهارشنبه سیزدهم دی ۱۴۰۲، جمعی از کارگران شرکت فولاد پارس هفت تپه در مقابل ساختمان فرمانداری شهرستان شوش دست به تجمع زدند.

این کارگران پیشتر نیز در اعتراض به وضعیت قرارداد، واریز نکردن سنوات بیمه کارگران، عدم پرداخت به موقع و پایین بودن دستمزدها دست به تجمع اعتراضی زده بودند.

تجمع اعتراضی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ایلام
به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز چهارشنبه سیزدهم دی ۱۴۰۲، شماری از پرستاران و کارکنان بخش درمانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان در مقابل این دانشگاه، تجمع اعتراضی برگزار کردند.

این تجمع در اعتراض به “پرداخت نشدن عادلانه تعرفه، کارانه و اضافه کار” صورت گرفت.

تجمع اعتراضی حواله‌ داران شرکت مدیران‌ خودرو در تهران
به گزارش رکنا، روز سه شنبه دوازدهم دی ۱۴۰۲، شماری از حواله داران شرکت مدیران خودرو، در مقابل ساختمان شورای رقابت در تهران، دست به تجمع اعتراضی زدند.

معترضین با در دست داشتن بنرهایی خواستار برخورد با شرکت مدیران خودرو و بازگرداندن مبالغ اضافی و غیرقانونی اخذ شده توسط این شرکت شدند.

بر اساس مصوبه ۵۹۴ امسال شورای رقابت که ۲۱ مرداد ماه به تصویب رسید، اجرای مصوبات این شورا درباره قیمت خودروهای مونتاژی از ۱۱ بهمن ماه سال گذشته لازم‌ الاجرا اعلام شد؛ به همین دلیل حواله داران خواستار دریافت مبالغ اضافی و غیر قانونی که توسط این شرکت از خریداران صورت گرفته بود، شدند.

اعتراض‌ کنندگان خواستار آن شدند تا دیوان عدالت با رد دعوی واهی مدیران خودرو، حق پایمال شده خریداران متضرر را مورد حمایت قرار دهند.

برگرفته ای از سایت هرانا (مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران)، ۴ ژانویه ۲۰۲۴