دستکم پنج تجمع اعتراضی برگزار شد/ اعتصاب کارکنان شرکت ملی حفاری ایران

سوم بهمن ماه، بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی در شهرهای یزد، کرمانشاه، تهران و اهواز با برپایی تجمعات اعتراضی خواستار توجه به مطالبات خود شدند. در همین حال، کارگران کارخانه گروه ملی فولاد ایران در اهواز از انجام کارهای روزمره خودداری کرده و دست به تجمع اعتراضی زدند. علاوه بر این، تعدادی از کارکنان شرکت ملی حفاری ایران از بخش ارکان ثالث، در اعتراض به عدم پاسخگویی به درخواست‌هایشان، در محل کارشان اعتصاب کردند.

بر اساس این گزارش، تجمع این شهروندان در اعتراض به عدم همسان سازی دستمزد و وضعیت نامناسب معیشتی آنها صورت گرفته است.

تجمع و اعتصاب کارگران کارخانه گروه ملی فولاد ایران
به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز سه شنبه سوم بهمن، شماری از کارگران کارخانه گروه ملی فولاد ایران در اهواز به دنبال عدم تحقق وعده های مدیریت شرکت در اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان دست به اعتصاب زده و در محل کار خود تجمع کردند.

به گفته‌ این‌ کارگران، این اعتصاب تا روز شنبه ادامه خواهد داشت و آنها هیچگونه فعالیتی اعم از تولید، تخلیه مواد اولیه و بارگیری محصول انجام نخواهند داد.

پیشتر این کارگران در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان دست به تجمع زده بودند.

تجمع اعتراضی کارکنان شرکت حفاری ارکان ثالث
به گزارش خبرگزاری هرانا، امروز سه شنبه بسوم بهمن ماه، شماری ازکارکنان ارکان ثالث شرکت ملی حفاری ایران در دکل ۸۰، ۸۱، ۳۷،۳۸، ۴۵ و ۲۱ با تجمع اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

بر اساس این گزارش، تجمع این کارگران در اعتراض به عدم رسیدگی مطالباتشان در محل کار آنها صورت گرفته است.

برگرفته ای از سایت هرانا (مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران)، ۲۴ ژانویه ۲۰۲۴