پیام نوروزی شاهزاده رضا پهلوی: سال پیش‌رو سال عبور از آن‌ها که بخشی از مشکل‌اند، فراتر رفتن از امید و رسیدن به باور است

شاهزاده رضا پهلوی با انتشار ویدیویی فرارسیدن نوروز را به ایرانیان شادباش گفت.

شاهزاده رضا پهلوی سال پیش رو را سال عمل‌گرایی و کوشش و فداکاری دوچندان دانست و افزود: «سالی که پیش روست، سالِ عمل‌گرایی و کوشش و فداکاری دوچندان است؛ سال بالا زدن آستین‌های همت و به پا کردن چکمه‌های استقامت؛ سال عبور از آن‌ها که بخشی از مشکل‌اند و به هم پیوستن آن‌ها که به دنبال حل مشکل‌اند؛ سال فراتر رفتن از امید و رسیدن به باور؛ سال در انداختن طرحی نو. ما چهل‌وپنج سال است که در شب بلند زمستانی خود به سر می‌بریم. اما امروز حتی پاسداران ضحاک نیز شمیم نور را حس می‌کنند، و طنین گام‌های رهایی ایران، قلب‌های تیره‌شان را هراسناک ساخته است.»

شاهزاده رضا پهلوی درباره اتفاقات سال گذشته گفت: « سالی که گذشت، سالی بود پُر فراز و نشیب. شاید در آغاز سال،‌ سرکوب جنایتکارانهٔ رژیم، و به بار ننشستنِ فداکاری‌های جاویدنامانِ خیزش مهسا، برخی از شما را دلسرد کرد. اما با خردمندی و اراده‌ای ملی، پرچم مبارزه را برافراشته نگه داشتید، و در پایان سال، در سیرک انتخابات، شکستی بزرگ را به جمهوری اسلامی و سرکرده‌اش تحمیل کردید، و گامی مهم در راه آزادی میهن برداشتید.»
شاهزاده رضا پهلوی سال پیش رو را سال عملگرایی و کوشش و فداکاری دوچندان دانست و افزود: « سالی که پیش روست، سالِ عملگرایی و کوشش و فداکاری دوچندان است؛ سال بالا زدن آستین‌های همت و به پا کردن چکمه‌های استقامت؛ سال عبور از آنها که بخشی از مشکلند و به هم پیوستن آنها که به دنبال حل مشکلند؛ سال فراتر رفتن از امید و رسیدن به باور؛ سال در انداختن طرحی نو. ما چهل و پنج سال است که در شب بلند زمستانی خود به سر می‌بریم. اما امروز حتی پاسداران ضحاک نیز شمیم نور را حس می‌کنند، و طنین گام‌های رهایی ایران، قلب‌های تیره‌شان را هراسناک ساخته است.»
شاهزاده رضا پهلوی در انتهای پیام خود گفت: «پیام نوروز برای ما روشن است: شب می‌رود و روز می‌آید. ‌تاریکی می‌گذرد و نور، پردیس ایران را دگرباره روشن خواهد کرد و گرما خواهد بخشید.»

برگرفته ای از سایت ایندیپندنت فارسی، ۲۰ مارس ۲۰۲۴