برگزاری تجمعات اعتراض

جمعی از کشاورزان در گرمسار و شماری از کارگران کارخانه واگن پارس اراک با برگزاری تجمعات اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند. از سوی دیگر، پرستاران بیمارستان های کوثر و امام علی کرج همچنان در اعتصاب به سر میبرند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از مهر، روز پنجشنبه یازدهم مرداد ۱۴۰۳، شماری از کشاورزان با برگزاری تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری و تجمع در سینمای شهرستان گرمسار، خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

بنابر این گزارش، کشاورزان گرمسار خواهان دریافت حقابه خود از سد نمرود و حبله رود هستند.

ادامه اعتصاب پرستاران بیمارستان های کوثر و امام علی کرج
به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز جمعه دوازدهم مردادماه، جمعی از پرستاران بیمارستاهای کوثر و امام علی کرج، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان، کماکان در اعتصاب هستند.

بر اساس این گزارش، پرستاران بیمارستان امام على کرج در اعتراض به عدم واریز حقوق و بى برنامگى این بیمارستان در سومین روز اعتصاب خود بسر میبرند. همچنین پرستاران بیمارستان کوثر کرج در اعتراض به وضعیت نامطلوب خود از روز گذشته دست به اعتصاب زده اند.

تجمع اعتراضی کارگران کارخانه واگن پارس اراک
به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، روز پنجشنبه یازدهم مردادماه، شماری از کارگران کارخانه واگن پارس اراک دست به تجمع اعتراضی زدند.

بنابر این گزارش، این کارگران با راهپیمایی و سر دادن شعارهایی اعتراضی در محل کار خود، خواستار برکناری مدیر عامل این کارخانه به دلیل توهین به کارگران شدند.

برگرفته ای از سایت هرانا (مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران)، ۳ اگوست ۲۰۲۴